REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 04 maj 2018 11:33
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Stoisko firmy Ceramika Paradyż. Fot. Publikator
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu
Tak było na Studio Dobrych Rozwiązań we Wrocławiu

Kilkanaście prezentacji, wystąpienie gościa specjalnego, którym był Shuckie Ovadiah, jeden z inwestorów i CEO OVO Wrocław, a także dziesiątki rozmów przeprowadzonych na stoiskach partnerów wydarzenia – tak w skrócie można podsumować Studio Dobrych Rozwiązań, które odbyło się 9 maja br. we wrocławskim hotelu Double Tree by Hilton. Wśród głównych partnerów wydarzenia znalazły się takie firmy jak: Ceramika Paradyż, Cerrad oraz Cersanit.

REKLAMA

Główną część programu wrocławskiego Studia Dobrych Rozwiązań stanowiły prezentacje przygotowane przez partnerów wydarzenia. Wśród nich znalazły się firmy: Ceramika Paradyż, Cerrad, Cersanit (partnerzy główni), a także Aurora Technika Świetlna, Besco, CAD Projekt, Dekoria, Fargotex, Finishparkiet, Metalland, Mochnik, New Trendy, SFA oraz Rejs. Dzięki nim można było poznać najnowsze rozwiązania wykorzystywane w aranżacji wnętrz zarówno mieszkalnych, jak i komercyjnych. Dopełnieniem prezentacji były stoiska przygotowane przez partnerów Studia Dobrych Rozwiązań. Dały one możliwość bezpośredniego poznania omawianych materiałów i technologii, a także rozmowy ze specjalistami z poszczególnych branż.

Wrocławskie spotkanie zainaugurowała prezentacja firmy Cerrad. Artur Sieczka, specjalista ds. szkoleń, omówił możliwości wykorzystania wielkoformatowych płytek (160x320) w aranżacji wnętrz. Posiłkując się przykładami aranżacji, w których zastosowano produkty z serii „Big Slabs” (kolekcje „Concrete”, „Statuario” i „Marquina”), przedstawił dostępną paletę wzorów i kolorów, ale także opisał ich właściwości techniczne. W drugiej części prezentacji skupił się na materiałach inspirowanych drewnem, kamieniem, betonem i cegłą, które równie dobrze sprawdzają się we wnętrzach, jak i na zewnątrz.

Nowoczesna seria ceramiki sanitarnej „Crea” była tematem wystąpienia Piotra Wychowańca, reprezentanta firmy Cersanit. To kolekcja o niezwykłych możliwościach, składająca się z 49 różnych produktów. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii produkcyjnych cechuje się ona wysoką jakością wykonania i bezproblemowym montażem. Równocześnie zwraca uwagę wysmakowanym designem.

„Trendy? – Naturalnie” – tak została zatytułowana prezentacja przygotowana przez Piotra Stępniaka oraz Beatę Delę. Przedstawiciele Ceramiki Paradyż omówili najnowsze trendy w aranżacjach wnętrz, patrząc na nie zarówno z perspektywy makro-, jak i mikrotrendów. Pierwsze z nich bazują na obserwacji zmian społecznych i ewoluujących ludzkich potrzeb, zaś drugie skupiają się na analizie poszczególnych wzorów i ich wpływie na ludzkie otoczenie. Wśród propozycji Ceramiki Paradyż wpisujących się w najnowsze trendy aranżacyjne znalazły się między innymi kolekcje płytek „Continua+” oraz „FreeStile”.

Marta Zaraś z firmy Mochnik na przykładzie szkła stosowanego we wnętrzach szukała odpowiedzi na pytanie – czego pragną klienci. Przywołując liczne realizacje, w których wykorzystano materiały firmy Mochnik, opisała możliwości szkła lakierowanego, zespolonego i hartowanego. W swojej prezentacji sporo miejsca poświęciła również lustrom, balustradom, drzwiom i ściankom marki Glasimo oraz efektownym okładzinom z serii Colorimo.

Dużym zainteresowaniem przybyłych na spotkanie architektów i projektantów wnętrz cieszyło się wystąpienie Radosława Skowrona z firmy LTB, dotyczące możliwości, jakie dają media społecznościowe w procesie kreowania marki architekta. Omówił on wady i zalety najpopularniejszych social mediów z punktu widzenia potrzeb tej grupy zawodowej. Jego zdaniem architekt budujący swoją markę powinien korzystać przynajmniej z dwóch platform komunikacyjnych. Jednej do komunikacji z fanami oraz potencjalnymi klientami (Facebook) oraz drugiej, służącej szybkiej prezentacji swojej pracy (Instagram lub Pinterest).

O personalizacji i wymaganiach technicznych w segmencie oświetlenia architektonicznego opowiadała Katarzyna Tworek z firmy Aurora Technika Świetlna. Przedstawiła ona przykłady oświetlenia łazienkowego oraz stosowanego we wnętrzach i na zewnątrz. Uwagę zebranych w szczególności przykuły nowatorskie gipsowe kinkiety. Podczas swojego wystąpienia Katarzyna Tworek wielokrotnie podkreślała, że łazienka jest miejscem, gdzie należy pogodzić funkcjonalność z estetyką.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA