Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 01 kwi 2016 11:49
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Spotkanie prasowe wraz z warsztatami odbyło się w ostatni dzień marca br. w warszawskiej wzorcowni marki Ceramstic. Zaproszeni dziennikarze mogli zapoznać się zarówno z dominującymi, jak i przyszłymi trendami wzorniczymi płytek ceramicznych. Dodatkowo zdobytą wiedzę mogli wykorzystać na warsztatach.
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty
Trendy w praktyce - Ceramstic zaprosił dziennikarzy na warsztaty

Zaproszeni dziennikarze mogli zapoznać się zarówno z dominującymi, jak i przyszłymi trendami wzorniczymi płytek ceramicznych i wyposażenia łazienkowego. Zdobytą wiedzę mogli wykorzystać na warsztatach we Wzorcowni Ceramstic.

REKLAMA

Spotkanie prasowe wraz z warsztatami odbyło się w ostatni dzień marca br. w warszawskiej wzorcowni marki Ceramstic. Zaproszeni dziennikarze mogli zapoznać się zarówno z dominującymi, jak i przyszłymi trendami wzorniczymi płytek ceramicznych. Dodatkowo zdobytą wiedzę mogli wykorzystać na warsztatach.

Najpierw prezentacje

Swoją prezentację na temat najnowszych światowych trendów we designie płytek ceramicznych rozpoczęła Joanna Ciecierska, stylistka marki Ceramstic.

Dziennikarze dowiedzieli się z jej prezentacji, że designerzy przy projektowaniu kolekcji płytek ceramicznych cały czas inspirują się kolorami ziemi.

Popularne są beże, brązy oraz kolory imitujące betonowe szarości, rudości i odcienie mocha. Wraca też moda na różne odcienie oliwki.

Na kolejnej prezentacji zapoznaliśmy się z wykorzystaniem betonu architektonicznego Morgan&Möller w produkcji okładzin dekoracyjnych oraz wyposażenia łazienek np. umywalek.

Ostatnią prezentację poprowadził Łukasz Dziwulski, menadżer ds. importu w Aqua Idealna Łazienka. Zaprezentował on kompleksową ofertę firmy Vitra. Opowiedział o najnowszych rozwiązaniach stosowanych w toaletach myjących Vitra.

Po części prezentacyjnej dziennikarze przystąpili do działania. 

Na warsztacie

Wzorcownia Ceramstic daje możliwość zaaranżowania pomieszczenia łazienki zarówno przy wykorzystaniu okładzin ceramicznych, jak i wyposażenia łazienkowego w postaci umywalek czy toalet myjących. Z tej niepowtarzalnej okazji skorzystali zaproszeni dziennikarze.

Wcześniej jednak zostali podzieleni na dwie grupy: niebieską i czerwoną. Grupa "czerwonych" dostała zadanie zaaranżowania nowoczesnej łazienki przy użyciu wybranych produktów marki Ceramstic oraz Vitra.

Z kolei Grupa "niebieskich" miała za zadanie zaaranżowania typowej klasycznej łazienki, przy użyciu tych samych produktów.

Obie zaaranżowane łazienki zostały poddane ocenie grupie jury, ale wybór najciekawiej zaaranżowanej łazienki nastąpił poprzez głosowanie. W głosowaniu wzięli wszyscy zebrani na spotkaniu Ceramstic, zarówno dziennikarze, prelegenci, a nawet fotografowie. 

W rezultacie wygrała klasycznie zaaranżowana łazienka. Pod koniec warsztatów rozdano nagrody, a następnie dwie drużyny pozowały na ściance Ceramstic.

Fot. Radosław Zieniewicz


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA