Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Viega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 13 paź 2016 10:26
Viega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową
fot. Viega

Producent rozwiązań systemowych do instalacji grzewczych i sanitarnych podkreśla główne wartości i obietnice stojące za marką Viega. Hasłem przewodnim nowej kampanii jest „Viega. Connected in quality.”

REKLAMA

Hasło odnosi się nie tylko do produktów dostarczanych przez światowego lidera na rynku instalacyjnym. To także odwołanie do historii tego rodzinnego przedsiębiorstwa, które od skromnych początków rozwijało się konsekwentnie zarządzane przez kolejne pokolenia rodziny, by stać się jednym z największych dostawców na świecie w swojej branży.

Kiedy firma Viega została założona w 1899 roku, oferowała jedynie bardzo wąską gamę armatury, przeznaczonej na równie niewielki, lokalny rynek (okolice miasta Attendorn w Niemczech). Dzisiaj, w dziewięciu zakładach produkcyjnych na całym świecie, przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 4 000 osób. Jednym z motorów tego rozwoju było zawsze dążenie do innowacyjności. W trakcie swojej ponad stuletniej historii Viega wprowadziła na rynek szereg rozwiązań, które można uznać za kamienie milowe w dziedzinie techniki instalacyjnej, takie jak połączenia zaprasowywane do rur miedzianych, czy kształtki z profilem bezpieczeństwa SC-Contur.

Na zaufanie trzeba zapracować

Jak podkreśla Dirk Gellisch, Członek Zarządu firmy Viega odpowiedzialny za kampanię, potencjał innowacji jest tylko jednym z filarów, na których opiera się sukces przedsiębiorstwa. „Zaufanie klientów na całym świecie do naszej marki, produktów, systemów, a także serwisu jest tutaj równie istotne”. Zaznacza też wyraźnie, że zaufanie to musi być budowane każdego dnia, we wszystkich działaniach biznesowych.

Innowacje, serwis, bliski kontakt z klientami

Dlatego Viega inwestuje nie tylko w ciągłe badania i rozwój oraz nowoczesne linie produkcyjne, ale także stale rozbudowuje swój zespół ludzi odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis. Zapewniają oni fachowe wsparcie partnerom biznesowym od strony handlowej i projektowej, zarówno poprzez infolinię techniczną, jak i bezpośrednio na placu budowy.

Dodatkowo Grupa Viega posiada 15 centrów szkoleniowych w rożnych krajach na całym świecie. Prowadzone są tam szkolenia produktowe oraz warsztaty, podczas których eksperci firmy przekazują uczestnikom wiedzę na temat techniki instalacyjnej. Program obejmuje zagadnienia takie jak higiena wody użytkowej, ochrona przeciwpożarowa, czy energooszczędne systemy ogrzewania, a także informacje dotyczące aktualnych norm i dyrektyw. 

Kampania reklamowa rusza we wrześniu

„Oczywiście, wymagania różnią się znacznie, w zależności od kraju i klientów, ale w przypadku firmy Viega zawsze mamy jeden wspólny mianownik – zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości w każdej dziedzinie, które znajduje odbicie w naszej pracy” – mówi Dirk Gellisch. „To jest coś, na czym nasi klienci mogą polegać i czego od nas oczekują. Nowa kampania naszej marki ma na celu wyraźne podkreślenie tego zobowiązania”.

W ramach rozpoczętej we wrześniu kampanii w mediach branżowych będą publikowane dwustronicowe reklamy wizerunkowe. Pokazane w nich międzynarodowe projekty referencyjne potwierdzają, że jakość rozwiązań Viega jest znana i doceniana na całym świecie. Nawiązujące do reklam materiały komunikacyjne, takie jak nowa broszura o firmie i film wizerunkowy są dostępne na stronie www.viega.pl. Publikacje reklamowe pojawią się w 15 krajach - w wybranych państwach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach i Indiach.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA