Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Viega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 13 paź 2016 10:26
Viega rozpoczyna międzynarodową kampanię wizerunkową
fot. Viega

Producent rozwiązań systemowych do instalacji grzewczych i sanitarnych podkreśla główne wartości i obietnice stojące za marką Viega. Hasłem przewodnim nowej kampanii jest „Viega. Connected in quality.”

REKLAMA

Hasło odnosi się nie tylko do produktów dostarczanych przez światowego lidera na rynku instalacyjnym. To także odwołanie do historii tego rodzinnego przedsiębiorstwa, które od skromnych początków rozwijało się konsekwentnie zarządzane przez kolejne pokolenia rodziny, by stać się jednym z największych dostawców na świecie w swojej branży.

Kiedy firma Viega została założona w 1899 roku, oferowała jedynie bardzo wąską gamę armatury, przeznaczonej na równie niewielki, lokalny rynek (okolice miasta Attendorn w Niemczech). Dzisiaj, w dziewięciu zakładach produkcyjnych na całym świecie, przedsiębiorstwo zatrudnia ponad 4 000 osób. Jednym z motorów tego rozwoju było zawsze dążenie do innowacyjności. W trakcie swojej ponad stuletniej historii Viega wprowadziła na rynek szereg rozwiązań, które można uznać za kamienie milowe w dziedzinie techniki instalacyjnej, takie jak połączenia zaprasowywane do rur miedzianych, czy kształtki z profilem bezpieczeństwa SC-Contur.

Na zaufanie trzeba zapracować

Jak podkreśla Dirk Gellisch, Członek Zarządu firmy Viega odpowiedzialny za kampanię, potencjał innowacji jest tylko jednym z filarów, na których opiera się sukces przedsiębiorstwa. „Zaufanie klientów na całym świecie do naszej marki, produktów, systemów, a także serwisu jest tutaj równie istotne”. Zaznacza też wyraźnie, że zaufanie to musi być budowane każdego dnia, we wszystkich działaniach biznesowych.

Innowacje, serwis, bliski kontakt z klientami

Dlatego Viega inwestuje nie tylko w ciągłe badania i rozwój oraz nowoczesne linie produkcyjne, ale także stale rozbudowuje swój zespół ludzi odpowiedzialnych za sprzedaż i serwis. Zapewniają oni fachowe wsparcie partnerom biznesowym od strony handlowej i projektowej, zarówno poprzez infolinię techniczną, jak i bezpośrednio na placu budowy.

Dodatkowo Grupa Viega posiada 15 centrów szkoleniowych w rożnych krajach na całym świecie. Prowadzone są tam szkolenia produktowe oraz warsztaty, podczas których eksperci firmy przekazują uczestnikom wiedzę na temat techniki instalacyjnej. Program obejmuje zagadnienia takie jak higiena wody użytkowej, ochrona przeciwpożarowa, czy energooszczędne systemy ogrzewania, a także informacje dotyczące aktualnych norm i dyrektyw. 

Kampania reklamowa rusza we wrześniu

„Oczywiście, wymagania różnią się znacznie, w zależności od kraju i klientów, ale w przypadku firmy Viega zawsze mamy jeden wspólny mianownik – zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości w każdej dziedzinie, które znajduje odbicie w naszej pracy” – mówi Dirk Gellisch. „To jest coś, na czym nasi klienci mogą polegać i czego od nas oczekują. Nowa kampania naszej marki ma na celu wyraźne podkreślenie tego zobowiązania”.

W ramach rozpoczętej we wrześniu kampanii w mediach branżowych będą publikowane dwustronicowe reklamy wizerunkowe. Pokazane w nich międzynarodowe projekty referencyjne potwierdzają, że jakość rozwiązań Viega jest znana i doceniana na całym świecie. Nawiązujące do reklam materiały komunikacyjne, takie jak nowa broszura o firmie i film wizerunkowy są dostępne na stronie www.viega.pl. Publikacje reklamowe pojawią się w 15 krajach - w wybranych państwach europejskich oraz w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach i Indiach.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA