Partner portalu:

• Autor: Redakcja magazynu Łazienka
  • 01 wrz 2014 10:02
Wakacyjny rejs kanałami Holandii, fot. Femax

Wakacyjna wyprawa po europejskich kanałach - w taki sposób letni czas ze swoimi klientami spędza załoga firmy. Iwona Sobolewska z gdańskiego salonu wspomina tegoroczny wyjazd.

REKLAMA

Staje się u nas już małą tradycją, że w czasie wakacji z naszymi klientami udajemy się na wyprawę barkami po kanałach Europy. Póki co jest to bardzo mało popularna forma spędzania czasu przez Polaków, za to bardzo popularna na Zachodzie Europy. Rocznie na tego typu wyprawę z Polski udaje się ok. 1000 osób. W tym gronie jesteśmy też i my!

Po ubiegłorocznej wyprawie do Francji, w tym roku postanowiliśmy z naszymi Klientami przepłynąć kanały Holandii. Od 1 do 8 sierpnia przeprawialiśmy się barkami drogami wodnymi w kraju wiatraków i tulipanów. Wyprawę dla wspólnych klientów nasza firma współorganizowała z producentami - Armaturą Kraków, Comap, DeDietrich, Ferro, Grohe, Magnaplast, Purmo i Vaillant.

Trasę wyznaczyliśmy w ten sposób, by uczestnicy wyprawy mogli zobaczyć jak największą część malowniczej Holandii. Ruszyliśmy więc z Loosdrecht koło Amsterdamu, przez Amsterdam, Goudę, Utrecht by powrócić do mariny startowej.

Samo żeglowanie nie było jedyną atrakcją wyprawy. Znaleźliśmy również czas na zwiedzanie miast. W Amsterdamie odwiedziliśmy np. Muzeum Narodowe Rijksmuseum, gdzie można było zobaczyć słynny obraz Rembrandta „Straż Noca” czy, już na ulicach miasta, widowiskową, kolorową paradę równości, która właśnie przemierzała główny kanał Amsterdamu. Drugim większym miastem na trasie była Gouda - słynąca z produkcji serów, z pięknym słynnym Ratuszem i Bazyliką na Starym Mieście. Z kolei w Utrechcie mieliśmy okazję podziwiać stare, wspaniale zachowane urokliwe kamienice przy kanałach i najwyższą wieżę kościelną Holandii przy Katedrze.

Sam rejs barkami był okazją do podziwiania niezapomnianych widoków pięknych holenderskich domów, zadbanych ogrodów i gospodarstw wiejskich. Widoki starych wiatraków i ciągnące się kilometrami ścieżki rowerowe wzdłuż kanałów zachęcały do wycieczek jednośladami.

Serdecznie dziękujemy uczestnikom wyprawy za dostarczenie niezapomnianych wrażeń i czas spędzony razem.

- wspominała Iwona Sobolewska, szef marketingu Femax, organizator wyprawy

Rekomendowane dla Ciebie

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce