REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 26 marz 2018 10:20
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia
Salon łazienkowy JETA w Warszawie, był współorganizatorem Marywilska 44 Design Academy, wydarzenia, które odbyło się 21 marca br. Event miał na celu wypromować firmy znajdujące się centrum Wodnego Parku Handlowego, w tym salon łazienkowy JETA. Fot. Salon JETA
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia

Salon łazienkowy JETA w Warszawie, był współorganizatorem Marywilska 44 Design Academy, wydarzenia, które odbyło się 21 marca br. Event miał na celu wypromować firmy znajdujące się centrum Wodnego Parku Handlowego, w tym salon łazienkowy JETA.

REKLAMA

W Wodnym Parku Handlowym Marywilska 44  w Warszawie odbyło się 21 marca br. spotkanie w ramach Marywilska 44 Design Academy. Było ono okazją do szerszego spojrzenia na panujące trendy w architekturze wnętrz i próbą wskazania tych, które wkrótce nadejdą.

Gośćmi spotkania, które poprowadziła Dorota Gardias byli: Ewa Mierzejewska, dziennikarka, autorka bloga i ekspertka w dziedzinie urządzania wnętrz oraz Tomasz Pągowski, projektant znany z prowadzenia wielu programów telewizyjnych.

- Większość tendencji obecnych na przestrzeni ostatnich lat będzie się nadal rozwijać. Możemy spodziewać się odważniejszych i intensywnych kolorów takich jak ciemny błękit, czerwień, burgund, mocna zieleń i wiele innych” – zauważyła Ewa Mierzejewska.

Rozmówcy byli zgodni w tym, że świadomy projektant powinien wyciągać wnioski z mijających sezonów.

- Mając do czynienia z trendem utrzymującym się przez kilka ostatnich lat, należy wygaszać powoli te tendencje stylistyczne w naszym portfolio. Spodziewajmy się pewnego resetu, bądźmy przygotowani, żeby nie okazało się, że nie jesteśmy na czasie i nie mamy nic w zamian – mówił Tomasz Pągowski. Dlatego zachęcał architektów do szukania, odkrywania i analizowania tego co się pojawiło i pojawia.

Czytaj także: Studio Dobrych Rozwiązań z wyjątkowym gościem specjalnym w Warszawie

Tomasz Pągowski porównał rolę architekta wnętrz do roli lekarza, negocjatora, terapeuty a nawet socjologa. Poznanie klienta-inwestora, zrozumienie jego nawyków czy stylu życia, pozwala, dobrać właściwy sposób nawiązania dialogu, który pomoże w forsowaniu własnych tendencji zgodnie z wiedzą o bieżących trendach. Projektant powinien umieć wytłumaczyć i pokazać kierunek zmian stylistycznych.

Niestety często w Polsce jego rola jest mylona z rolą nadzorcy remontowo-budowlanego. Na szczęście, według Pągowskiego - stopniowo wzrasta zrozumienie dla tych relacji i jako społeczeństwo ewoluujemy, do tego żeby ta współpraca układała się coraz bardziej konstruktywnie, bo chodzi o to, aby nasze wnętrza były coraz lepsze.

Trudno nie zauważyć przez ostatnie lata fascynacji rozwojem technologii. Zachwyt betonowymi ścianami, sztucznym oświetleniem, klimatyzacją, tzw. inteligentnym domem czyli wszelkimi nowinkami technicznymi – powoli opada.W tym tkwi rosnące na popularności tzw. projektowanie biofiliczne.

Biofiliczny znaczy tyle, co miłujący przyrodę. A zjawisko to wynika z ludzkiej potrzeby. Nastąpił moment przesytu i powrotu do natury. Kiedy mamy kontakt z przyrodą czujemy się najlepiej. To może być widok z okna na zieleń, patio, naturalne materiały wokół nas, światło słoneczne, świeże powietrze, formy bardziej organiczne, miękkie.

Takie otoczenie sprawia, że jesteśmy bardziej efektywni w pracy, kreatywni. Człowiek jest częścią natury i potrzebujemy otaczać się naturą. I chodzi o jej otoczenia. Zdaniem ekspertów to zjawisko będzie kontynuowane.

Cennym spostrzeżeniem Tomasza Pagowskiego było przypomnienie pewnych rozwiązań technologicznych, pozwalających lepiej kontrolować naturę a poprzez zaawansowaną gospodarkę wręcz tworzyć sztuczne materiały będące eko.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA