Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 26 marz 2018 10:20
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia
Salon łazienkowy JETA w Warszawie, był współorganizatorem Marywilska 44 Design Academy, wydarzenia, które odbyło się 21 marca br. Event miał na celu wypromować firmy znajdujące się centrum Wodnego Parku Handlowego, w tym salon łazienkowy JETA. Fot. Salon JETA
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia
Warszawki salon łazienkowy JETA współorganizatorem designerskiego wydarzenia

Salon łazienkowy JETA w Warszawie, był współorganizatorem Marywilska 44 Design Academy, wydarzenia, które odbyło się 21 marca br. Event miał na celu wypromować firmy znajdujące się centrum Wodnego Parku Handlowego, w tym salon łazienkowy JETA.

REKLAMA

W Wodnym Parku Handlowym Marywilska 44  w Warszawie odbyło się 21 marca br. spotkanie w ramach Marywilska 44 Design Academy. Było ono okazją do szerszego spojrzenia na panujące trendy w architekturze wnętrz i próbą wskazania tych, które wkrótce nadejdą.

Gośćmi spotkania, które poprowadziła Dorota Gardias byli: Ewa Mierzejewska, dziennikarka, autorka bloga i ekspertka w dziedzinie urządzania wnętrz oraz Tomasz Pągowski, projektant znany z prowadzenia wielu programów telewizyjnych.

- Większość tendencji obecnych na przestrzeni ostatnich lat będzie się nadal rozwijać. Możemy spodziewać się odważniejszych i intensywnych kolorów takich jak ciemny błękit, czerwień, burgund, mocna zieleń i wiele innych” – zauważyła Ewa Mierzejewska.

Rozmówcy byli zgodni w tym, że świadomy projektant powinien wyciągać wnioski z mijających sezonów.

- Mając do czynienia z trendem utrzymującym się przez kilka ostatnich lat, należy wygaszać powoli te tendencje stylistyczne w naszym portfolio. Spodziewajmy się pewnego resetu, bądźmy przygotowani, żeby nie okazało się, że nie jesteśmy na czasie i nie mamy nic w zamian – mówił Tomasz Pągowski. Dlatego zachęcał architektów do szukania, odkrywania i analizowania tego co się pojawiło i pojawia.

Czytaj także: Studio Dobrych Rozwiązań z wyjątkowym gościem specjalnym w Warszawie

Tomasz Pągowski porównał rolę architekta wnętrz do roli lekarza, negocjatora, terapeuty a nawet socjologa. Poznanie klienta-inwestora, zrozumienie jego nawyków czy stylu życia, pozwala, dobrać właściwy sposób nawiązania dialogu, który pomoże w forsowaniu własnych tendencji zgodnie z wiedzą o bieżących trendach. Projektant powinien umieć wytłumaczyć i pokazać kierunek zmian stylistycznych.

Niestety często w Polsce jego rola jest mylona z rolą nadzorcy remontowo-budowlanego. Na szczęście, według Pągowskiego - stopniowo wzrasta zrozumienie dla tych relacji i jako społeczeństwo ewoluujemy, do tego żeby ta współpraca układała się coraz bardziej konstruktywnie, bo chodzi o to, aby nasze wnętrza były coraz lepsze.

Trudno nie zauważyć przez ostatnie lata fascynacji rozwojem technologii. Zachwyt betonowymi ścianami, sztucznym oświetleniem, klimatyzacją, tzw. inteligentnym domem czyli wszelkimi nowinkami technicznymi – powoli opada.W tym tkwi rosnące na popularności tzw. projektowanie biofiliczne.

Biofiliczny znaczy tyle, co miłujący przyrodę. A zjawisko to wynika z ludzkiej potrzeby. Nastąpił moment przesytu i powrotu do natury. Kiedy mamy kontakt z przyrodą czujemy się najlepiej. To może być widok z okna na zieleń, patio, naturalne materiały wokół nas, światło słoneczne, świeże powietrze, formy bardziej organiczne, miękkie.

Takie otoczenie sprawia, że jesteśmy bardziej efektywni w pracy, kreatywni. Człowiek jest częścią natury i potrzebujemy otaczać się naturą. I chodzi o jej otoczenia. Zdaniem ekspertów to zjawisko będzie kontynuowane.

Cennym spostrzeżeniem Tomasza Pagowskiego było przypomnienie pewnych rozwiązań technologicznych, pozwalających lepiej kontrolować naturę a poprzez zaawansowaną gospodarkę wręcz tworzyć sztuczne materiały będące eko.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA