Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Za nami II edycja #wStyluParadyż

  • Autor: Redakcja RynekLazienek.pl
  • 27 lip 2017 10:43
Za nami II edycja #wStyluParadyż
Laureaci drugiej edycji konkursu #wStyluParadyż razem z Anną Skurą z bloga What Anna Wears oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż. Fot. Ceramika Paradyż
Za nami II edycja #wStyluParadyż
Za nami II edycja #wStyluParadyż

Kilkaset filmów i zdjęć z hasztagiem #wStyluParadyż pojawiło się sieci w trakcie drugiej edycji konkursu organizowanego przez polskiego producenta płytek ceramicznych.

REKLAMA

Uczestnicy dzielili się inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa ich indywidualny styl. Spośród wszystkich zgłoszeń jury, na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.

Laureaci otrzymali płytki marki Paradyż, projekt łazienki oraz 10 000 zł na jej remont. W ramach wyróżnienia odwiedzili również salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Anną Skurą z bloga What Anna Wears oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż opracowali wymarzony projekt swojej łazienki.

- Gabi i Przemek ujęli nas energetyczną, niezwykle kreatywną historią opowiedzianą w kilkunastosekundowym filmie. To bardzo zgrany i wesoły duet. Jedyne czego im brakowało, to nowej łazienki - zaprojektowanej i wykończonej na najwyższym poziomie. Dzięki wygranej w konkursie #wStyluParadyż spełnią kolejne ze swych wspólnych marzeń – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Zwycięski film można zobaczyć pod adresem http://bit.ly/_wstyluparadyż.

Ambasadorska drugiej edycji, Anna Skura z bloga What Anna Wears uwielbia modę i egzotyczne podróże. Łazienka w jej stylu to piękne i modne wnętrze, wypełnione pamiątkami z podróży. W trakcie kampanii zachęcała swoich czytelników do prostych zmian i przekonywała, że nawet niewielką łazienkę można zamienić w balijską świątynię.

- Bardzo się cieszę, że moje podróże zainspirowały markę Paradyż do podjęcia współpracy ze mną. Jestem szczęśliwa, że moi czytelnicy mieli okazję do wzięcia udziału w tak ciekawym konkursie, a ja mogłam pomóc w tworzeniu łazienki zwycięzców mojej edycji. Projektowanie łazienki to nie tylko zabawa, ale też pracochłonna i kreatywna praca. Bardzo dziękuję za zaproszenie do kampanii #wStyluParadyż – mówi Anna Skura.

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z Lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę, tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób.

Za kompleksową obsługę kampanii #wStyluParadyż, która potrwa do 31 sierpnia 2017 odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na przełom sierpnia i września br. 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA