Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Zehnder pod nowym hasłem

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 16 maj 2016 13:23
Zehnder pod nowym hasłem
fot. Zehnder

Zehnder poddał liftingowi wizerunek marki - aby jeszcze wyraźniej komunikować idee związane z filozofią firmy.

REKLAMA

Wśród działań komunikacyjnych jest m.in. wprowadzenie nowego claimu - "Always the best climate". Został on wprowadzony do identyfikacji wizualnej marki Zehnder i będzie używany w jej działaniach komunikacyjnych i marketingowych.

Nowy claim można przetłumaczyć jako "Zawsze najlepszy klimat". A pojęcie klimatu wg marki Zehnder opiera się na trzech filarach: komforcie, zdrowiu i efektywności energetycznej. Firma widzi siebie nie tylko jako dostawcę produktów, ale zapewnia również komfortowy klimat w pomieszczeniach - co dla klienta stanowi wartość dodaną.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA