Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 24 marz 2016 11:48
Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd
Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd
Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd
Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd
Zmiany w Grupie Paradyż. Są nowi właściciele i zarząd

Powołano nowy Zarząd Spółek Grupy Paradyż - pełna kontrola nad przedsiębiorstwem przeszła w ręce nowych właścicieli.

REKLAMA

Nowy zarząd powołano 21 marca 2016 roku. Funkcję Prezesa Zarządu Spółek Grupy Paradyż objął Pan Adam Tępiński, natomiast Wiceprezesem została Pani Anna Tępińska – Marcinek. Stanowiska Wiceprezesa Zarządu ds. Produkcji oraz Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu objęli kolejno Pan Paweł Łuczka i Pan Piotr Tokarski, wieloletni pracownicy zajmujący strategiczne stanowiska w firmie. 

Z dniem 18 marca 2016 roku zmieniła się struktura właścicielska Grupy Paradyż.

Pełna kontrola nad przedsiębiorstwem przeszła w ręce nowych właścicieli: Pani Anny Tępińskiej-Marcinek, Pana Adama Tępińskiego oraz Pana Stanisława Tępińskiego, współzałożyciela Grupy Paradyż.

- Przejęcie wszystkich udziałów przez rodzinę Państwa Tępińskich oraz stopniowo realizowana zmiana pokoleniowa to ważny krok w procesie konsekwentnego rozwoju organizacji i stałego wzrostu spółek. Sukcesorzy podkreślają, że efektywnie planowane i realizowane zmiany, wspierają stabilizację oraz równowagę rodzinnego przedsiębiorstwa. Nowy zarząd stawia sobie za cel dalsze zwiększenie wartości firmy i rozwój działalności w nowych obszarach. Ważne będzie także doskonalenie procesów biznesowych i operacyjnych, w oparciu o dobry produkt, skuteczny marketing oraz szybką dystrybucję. Grupa Paradyż będzie w dalszym ciągu aktywnie działać w obszarze ekspansji zagranicznej, innowacji i wdrażania nowych technologii produkcji dla wzmocnienia pozycji lidera w branży płytek ceramicznych na krajowym i światowym rynku - czytamy w komunikacie prasowym.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Zapraszamy również 5 kwietnia do Warszawy, gdzie będzie okazja porozmawiać o tym, jak płytki sprzedawać w salonie i co można zmienić, by sytuacja wyglądała lepiej >> ,
    • Redakcja, 2016-03-26 22:47:42
  • Mój komentarz, nie jest wylewaniem żali na forum, jestem w stanie spotkać, usiąść i rozmawiać z każdym producentem towaru do wyposażenia łazienki, który będzie chciał. Już czas abyśmy normalnie funkcjonowali. Jeśli ktoś ma ochotę to za pośrednictwem portalu możemy się skontaktować na prywatne e-maile. Zapraszam
    • łazienki Płock, 2016-03-25 21:01:28
  • Ktos wkoncu napisal szczera prawde, ktora w zasadzie tyczy sie wszystkich producentow plytek.....
    • Jr, 2016-03-25 07:09:40
  • Witam
    Mam nadzieję, że nowy zarząd zacznie myśleć i zauważy, że na rynku jest źle. Głupi właściciele firm, którzy nie chcą zarabiać bądź nie umieją i rozdają cały rabat i bonus klientom detalicznym, co powoduje ogromne dysproporcje cenowe na rynku. Rynek jest tak zepsuty, że salony traktowane są, jako wystawki do oglądania płytek waszej firmy, a zakupu w internecie.
    Proszę zarząd firmy Paradyż o podjęcie decyzji czy zamierzacie coś zrobić z bajzlem na rynku czy nie? Jeśli tak to, w jaki sposób?, jeśli nie to proszę o jasne decyzje, wasze szafy zwracamy bądź utylizujemy (forma do uzgodnienia). Jeśli nie macie Państwo pomysłu to już pędzę z pomocą. Proszę wprowadzić swa rodzaje rabatów np. – 6% dla sklepów internetowych i 20% dla sklepów stacjonarnych. Jeśli firma stacjonarna prowadzi sklep internetowy to sprzedaż powinna być fakturowana oddzielnie. Czemu taki rabat a nie inny?, bo jeśli sklepy internetowe chcą i pragną rozdawać towar za całkowicie za dramo to ich sprawa niech to robią, niech nadal sprzedają na 1-2% marży i czy będą miały 25 czy 6% rabatu to i tak to wrzucą w detal, więc nie ma sensu im dawać tej możliwości. Salon stacjonarny musi mieć minimum 10% na koszty, a wszystko, co powyżej to dopiero jest zysk. Zbierzcie dodatkowe bonus rabatowe, które jak chcecie dawać, to proszę bardzo, ale w formie bezgotówkowej, czyli np. laptopy, wycieczki itp., itd. Jeśli, ktoś mi zarzuca, że jest to zmowa cenowa, to poproszę o rabat 60%, żebym był konkurencyjny do sklepów internetowych?
    Mam też świadomość, ze wam producentom nie do końca zależy na ingerowaniu w rynek detaliczny. Wy sprzedając dany towar za np.10 zł macie już naliczoną marżę i zysk. I czy ten produkt będzie sprzedany za 10,01 zł czy za 12 zł to was nie interesuje. A te 2 zł to nasz zysk. Klient w biznesie łazienkowym wraca po około 10 latach i czy on dziś wyda na łazienkę 10 tys, zł czy 11,5 tys zł to naprawdę nie robi mu różnicy. My natomiast nie zarabiamy. Z obecnej sytuacji korzysta tylko producent i ostateczny odbiorca. Klient detaliczny jest tak rozbestwiony cenami, ze jak wchodzi do salonu łazienkowego, to od drzwi pyta się o rabat, jak nie dostanie 20% to wychodzi z przeświadczeniem, że chcemy go okraść, czemu ten sam klient jak wchodzi do super marketu nie pyta się o rabat na bułkę, żarówkę czy cokolwiek? To jest chore i musi się zmienić. I na końcu apel do właścicieli firm – przypomnijcie sobie czasy gdzie klient kupując płytki i resztę rzeczy do łazienki na koniec nie śmiało pytała się czy może jakiś rabacik by się udało załatwić jak dostawał 2-5 % to wychodził szczęśliwy w podskokach. Proszę nie rozdawajcie rabatów, zarabiajcie, kupujcie sobie, co roku nowy samochód, ale nie psujcie rynku detalicznego. Życząc zdrowych świąt – pozdrawiam.
    • łazienki Płock, 2016-03-24 14:58:21

REKLAMA

REKLAMA