Firma Bathco właśnie udostępniła odwiedzającym hiszpańskie targi Cevisama stoisko o powierzchni ponad 570 m. kw. Stoisko targowe podzielone jest na dwa piętra, dzięki czemu producentowi udało się znacznie zwiększyć powierzchnię wstawienniczą nie zwiększając jednoznacznie kosztów z tym związanych.Tegoroczny wystrój stoiska Bathco ma charakter iście przemysłowy.
Tegoroczna edycja targów Cevisama może pochwalić się 20% wzrostem liczby producentów udostępniających swoje produkty dla zwiedzających.
Rodzi to problem związany z ograniczeniem przestrzeni wystawienniczej. Firma Bathco rozwiązała ten problem stawiając na 2-kondygnacyjne stoisko.
Przemysłowy charakter na Cevisama
Bathco otwiera stoisko o powierzchni ponad 570 m2, które zostało podzielone na dwa piętra. W ten sposób producent ceramiki i armatury łazienkowej chce znacznie bardziej zaznaczyć swoją z obecność w porównaniu z ubiegłymi latami targowymi na Cevisama.
Tegoroczny wystrój stoiska ma charakter przemysłowy. Na stosiku dominują kolory czarny i metaliczny.
Szczególnie wyróżnia się metalowa siatka tworząca industrialną atmosferę i dzieląca przestrzeń wystawienniczą. Koncepcja stosika a została opracowana wspólnie z Equipo2 Interiorismo i projektantem Joanem Sábatą.
Czytaj także: [Fotorelacja] Akcenty łazienkowe na poznańskich targach Budma 2018