Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm

  • Autor: Małgorzata Nietupska
  • 25 maj 2016 16:00
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm
Gres Adana Ceramiki Paradyż.
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm
Gres do łazienki – nowe kolekcje 75x75 cm

Grupa Paradyż wprowadziła na rynek kolekcje płytek gresowych, w nowatorskim na polskim rynku formacie - 75x75 cm. Premierowe linie to Optimal, Adana, Menfi, Trakt oraz Scratch.

REKLAMA

Nowe kolekcje Optimal, Adana, Menfi, Trakt oraz Scratch zaskakują nie tylko wymiarami, ale także wysoką jakością i wyjątkowym wzornictwem, które oddziałuje na zmysły.

Nowatorski na polskim rynku format jest odpowiedzią Grupy Paradyż na aktualne światowe trendy. Producent stworzył 5 premierowych kolekcji w nowoczesnych wymiarach 75x75 cm, uzupełnionych o modularne płytki bazowe 25x75 cm oraz 37,3x75 cm, a także unikatowe dekoracje cięte. Wszystkie zrealizowane są w technologii rektyfikowanego gresu szkliwionego. To czyni je uniwersalnymi propozycjami ścienno-podłogowymi, dedykowanymi do różnych pomieszczeń, także z przeznaczeniem na zewnątrz.

- Procesowe oraz produktowe innowacje od lat wpisane są w naszą strategię biznesową. Pozycja lidera w branży zobowiązuje i jednocześnie motywuje do nieustannej pracy, która jak widać przynosi ciekawe efekty. Wprowadziliśmy na rynek format gresu, którego w ofercie nie ma żaden inny polski producent, aby zwiększyć możliwości aranżacyjne dla architektów i klientów prywatnych. Wiemy bowiem, że sięgają oni coraz chętniej po niestandardowe rozwiązania. Kolekcje 75x75 cm to nie tylko nowoczesny wymiar, ale też zupełnie odmienne założenia co do funkcji produktu - tłumaczy Rafał Domaradzki, Dyrektor Marketingu Ceramiki Paradyż.

Nowe propozycje, obok innowacyjnego formatu, wyróżniają się również oryginalnym wzornictwem, inspirowanym światem wrażeń i odczuć. Każda z pięciu kolekcji nawiązuje do innego zmysłu – wzroku, słuchu, węchu, smaku oraz dotyku.

- Projektując nowe kolekcje mieliśmy nadrzędny cel, aby pozytywnie oddziaływały na ludzkie zmysły. Uważamy, że obok wrażeń estetycznych oraz funkcjonalności wnętrz w których przebywamy, niezwykle ważne jest abyśmy po prostu dobrze się w nich czuli – dodaje Rafał Domaradzki.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA