Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 27 wrz 2018 11:05
Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018
Kolekcja płytek ceramicznych Amber Vain zaprojektowana przez Macieja Zienia. Fot. Tubądzin
Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018
Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018
Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018
Trendy łazienkowe: płytki ceramiczne polskiej marki prosto z Cersaie 2018

Trwające właśnie w Bolonii targi Cersaie to jedna z najbardziej trendotwórczych imprez w Europie. Zobaczcie jakie trendy wyznaczała jedna z polskich marek.

REKLAMA

Cersaie 2018 stanowiły okazję do ogólnoświatowej premiery kreacji płyt, stworzonych wspólnie przez Ceramikę Tubądzin i wybitnego projektanta mody - Macieja Zienia. Nowe kolekcje po raz pierwszy zostały przeniesione na wielkoformatowe płyty, sięgające rozmiarami 120x240 cm. Projektant tworząc je inspirował się europejskimi tradycjami kamieniarskimi, stąd motyw przewodni, na których opierają się kolekcje, to ponadczasowa elegancja marmuru. Kreacja dzieli się na cztery lnie. Black Pulpis to płyty w czarnym kolorze, których powierzchnię zdobią białe żyły. Amber Vein to wersja z rzadko spotykanym połączeniem czarnej powierzchni i bursztynowych użyłowień, które nadają kolekcji wyjątkowego charakteru.

Oba warianty dostępne są w polerowanej wersji wykończeniowej. W Grey Pulpis dominuje z kolei szarość, którą urozmaicają białe zdobienia, natomiast Specchio Carrara stanowi odwzorowanie najszlachetniejszej odmiany marmuru karraryjskiego. Częścią tej kolekcji jest dwuczęściowy obraz gresowy o polerowanej powierzchni, przedstawiający lustrzane odbicie zdobiących go grafik. Grey Pulpis oraz Specchio Carrara dostępne są w wersji polerowanej oraz nowatorskim, satynowym wykończeniu.

Dorota Koziara jest kolejną artystką, której projekty zostały zaprezentowane na stoisku Grupy Tubądzin. Stworzona przez nią linia została nazwana Cielo e Terra (z wł. Niebo i Ziemia), a jej inspiracją podczas projektowania była miłość do natury i polskiego krajobrazu. Kolekcja stanowi swojego rodzaju wariację kolorystyczną na temat rodzimych pejzaży. Zróżnicowanie barw pozwala na tworzenie z jej wykorzystaniem nieograniczonych kompozycji aranżacyjnych. Płyty dostępne są w czterech formatach, między innymi w wielkoformatowym gresie o powierzchni 120x240 cm. Zostały wyprodukowane z barwionej masy, dzięki czemu osiągnięto wyjątkowe nasycenie i intensywność ich kolorów. Podczas Cersaie zaprezentowano dziewięć prototypowych odcieni płyt w modnych pastelowych barwach.

Podczas targów zaprezentowała siedem nowych kolekcji gresów Monolith. Celem nadrzędnym prezentacji sześciu z nich było skonfrontowanie wizji Ceramiki Tubądzin na aranżowanie przestrzeni z opiniami światowej klasy ekspertów z zakresu architektury i projektowania wnętrz. Od zebranych informacji zwrotnych zależna będzie decyzja, czy wejdą one do stałej produkcji.

Można było zobaczyć zatem kolekcję Persian Shag, imitującą perskie dywany, cztery warianty kolorystyczne linii Reddish inspirowanej rdzewiejącym metalem, Rust Satin, Pearl Alabaster, Terrazzo oraz znaną kolekcję Mulina, tym razem w wersji z satynowym wykończeniem. Wkrótce do sprzedaży trafią natomiast gresy z linii Grand Cave, które dostępne są w trzech wariantach kolorystycznych: białym, szarym i grafitowym.

Targi Cersaie były także okazją do zaprezentowania trzech nowych kolekcji w formacie 30x75 cm. Chenille występuje w dwóch wariantach kolorystycznych: białym i szarym. Jej wyróżnikiem są strukturalne płytki, których design nawiązuje do wyglądu pikowanej tkaniny. Kolekcja Belleville zawiera produkty, których grafika inspirowana jest strukturą kamienia. Dostępna jest w wariantach białym i brązowym. Paleta dziesięciu wariantów kolorystycznych dostępna jest z kolei w ramach kolekcji Colour.

Na linię w formacie 33x90 składa się osiem kolekcji, znajdujących w podstawowej ofercie Ceramiki Tubądzin. Specjalnie na okazję targów, Ceramika Tubądzin stworzyła płytki w formacie 15x45 cm (Brave) oraz 60,8x30,8 cm (Industria), na którą składają się płytki w siedmiu odmianach kolorystycznych, m.in. białym, grafitowym i brązowym. Zaprezentowanych zostało także pięć nowych kolekcji płytek imitujących drewno marki Korzilius. Wyprodukowane z barwionej masy „deski” zostały utrzymane w ciepłych, miodowych barwach.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA