Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Forum Branży Łazienkowej - co się udało, co do poprawy? Oceniają Nasi Partnerzy

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 20 kwi 2015 10:09
Forum Branży Łazienkowej - co się udało, co do poprawy? Oceniają Nasi Partnerzy

Jak poziom organizacji i dobór tematów tegorocznego Forum Branży Łazienkowej ocenia branża? Na co warto postawić w przyszłości? Spytaliśmy o to przedstawicieli marek Alca Plast PL, Bath&Sun, Besco oraz Purus, tegorocznych Partnerów Forum.

  • Radosław Sienkiewicz, przedstawiciel handlowy Alca PLAST PL Sp. z o.o.

    Z przyjemnością uczestniczyliśmy w kolejnej już edycji Forum Branży Łazienkowej. Obecność na imprezie dała nam możliwość z jednej strony promocji własnej marki z drugiej zaś, możliwość właściwej identyfikacji zagadnień, które są istotne dla większości firm reprezentowanych na Forum. Zdecydowanie popieramy ideę kontynuacji Forum Branży Łazienkowej i będziemy kibicować rozwojowi tego wydarzenia. Poza Galą, stanowiącą kulminacyjny punkt imprezy, szczególnie rozwój części obejmującej szeroko rozumiane zajęcia warsztatowe byłby dla nas interesujący. Dziękujemy za świetnie zorganizowaną tegoroczną edycję i już czekamy na następną.

 

  • Stanisław Cinal, dyrektor zarządzający EUROCOOP Sp. z o.o. Sp. K.

    Forum Branży Łazienkowej odbywające się końcem marca w Warszawie zgromadziło głównych graczy rynkowych zarówno po stronie dostawców jak i dystrybutorów. Dla mnie osobiście było to bardzo pouczające wydarzenie rzucające trochę światła na to, co tę branżę napędza i jakie wyzwania przed nią stają.
    O tym, że Forum jest wydarzeniem żywym i oczekiwanym świadczy fakt, że jest coraz szerzej reprezentowane, a tematy poruszane na Forum budzą wiele spontanicznych reakcji. Wiele uwagi tegoroczne Forum poświęcało kwestiom dobrego, nowoczesnego designu oraz skutecznej dystrybucji.
    Wydaje się jednak, że punkt ciężkości powinien być przesunięty nieco w stronę finalnego klienta, oferowanej mu przez branżę wartości dodanej oraz smukłej (lean’owej) dystrybucji zapewniającej bardzo dobrą dostępność asortymentową nie obciążoną kosztami nieefektywnego zarządzania przepływami materiałowymi.
    To czego również spodziewałbym się w kolejnych edycjach Forum to możliwość zadawania pytań panelistom w czasie rzeczywistym tak, aby pojawiały się one np. na ekranie i dawały możliwość kierowania dyskusji w stronę, która najbardziej interesuje uczestników.
    No i oczywiście konkursy - to niewątpliwie konsoliduje, skupia uwagę audytorium, podgrzewa atmosferę, a przy tym daje możliwość inspirowania branży, może też dostarczać elementów wizjonerskich.

 

  • Bożena Maciaszek, marketing manager w firmie Besco

    Zeszłoroczny debiut formuły był w naszej opinii nie tylko sukcesem organizatorów, lecz również istotnym punktem zapełniającym pewną lukę w kalendarzu branżowym. Licząc na to, że kolejne edycje Forum będą równie profesjonalne oraz rozwijane i na bieżąco dostosowywane do realiów branży łazienkowej, zdecydowaliśmy się zostać tegorocznym partnerem tego wydarzenia – szczególnie, że właśnie w tym roku obchodzimy 20-lecie firmy.
    Muszę przyznać, że po raz kolejny organizatorzy stanęli na wysokości zadania. Oba panele dyskusyjne obejmowały zagadnienia, które z punktu widzenia producenta są dla nas istotne – warto więc było poznać opinie naszych partnerów, konkurentów oraz specjalistów z danej dziedziny.
    Z pewnością ciekawym pomysłem są również zaproponowane przez organizatorów wykłady eksperckie. Punkt za to, że przygotowując tematy prezentacji, uwzględniono potrzeby wszystkich podmiotów działających w branży wyposażenia łazienek – od producentów, przez dystrybutorów, po sklepy internetowe i salony łazienkowe.
    Oczywiście bardzo ważnym elementem Forum była dla nas Gala wręczenia nagród „Łazienka – Wybór Roku 2015”, podczas której nagrodzono aż dwa produkty Besco – wyróżnienie w kategorii kabiny prysznicowe otrzymała nasza kabino-wanna Inspiro, a konsumenci w głosowaniu internetowym wybrali wannę Victoria najlepszym produktem do łazienek 2015.

 

  • Michał Niewiejski, specjalista ds. rozwoju i marketingu w firmie Purus

    W bieżącym roku już po raz drugi z przyjemnością uczestniczyliśmy w Forum Branży Łazienkowej jako firma partnerska. Wydarzenie to zyskało uznanie w naszych oczach już w roku ubiegłym – kiedy to zadebiutowało w kalendarzu polskiej branży sanitarnej i wyposażenia łazienek.
    Zdecydowanie sądzimy, że branża potrzebuje tego typu inicjatyw. Organizatorzy stworzyli miejsce, gdzie mogą spotkać się wszystkie jej podmioty – począwszy od producentów, przez handlowców, po architektów i projektantów. Forum jest dla nas doskonałą okazją do promocji marki i nawiązywania nowych kontaktów handlowych. Doceniamy również wiedzę, którą dostarczają dyskusje panelowe poruszające istotnych z punktu widzenia branży tematy.



Rekomendowane dla Ciebie