Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku

  • Autor: Ryneklazienek.pl/RZ
  • 05 kwi 2016 10:57
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
Rozpoczęła się III edycja Forum Branży Łazienkowej.
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku
III edycja Forum Branży Łazienkowej - dyskusja o liderach rynku

5 kwietnia w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się trzecia edycja Forum Branży Łazienkowej. Wydarzenie otworzyła dyskusja zatytułowana: "Kto rozdaje karty na polskim rynku wyposażenia łazienek?".

W tym roku w III edycji Forum Branży Łazienkową udział wzięli najwięksi producenci i dystrybutorzy wyposażenia łazienkowego, właściciele i pracownicy hurtowni oraz salonów łazienkowych, a także zainteresowani tematem łazienki architekci i projektanci.

Celem organizatorów spotkania - magazynu "Łazienka" i portalu Ryneklazienek.pl, jest stworzenie platformy do dyskusji o najbardziej istotnych dla branży kwestiach i zagadnieniach. Forum jest miejscem wymiany poglądów, opinii i informacji, które dodatkowo sprzyja nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów biznesowych.

Podczas sesji inauguracyjnej  z udziałem przedstawicieli producentów oraz handlowców reprezentujących tradycyjne i nowe kanały dystrybucji poszukiwaliśmy wspólnej odpowiedzi na pytanie jak zmienił się polski rynek wyposażenia łazienek, kto ostatnio najwięcej zyskał, a kto stracił.

Tematy, które poruszano:

- Analiza wyników Raportu Liderzy Rynku Łazienek
- Jak zmienił się polski rynek wyposażenia łazienek w ciągu ostatnich dwóch dekad, kto w tym czasie szczególnie wzmocnił swoją pozycję, a kto najwięcej stracił?
- Jaka jest przyszłość tradycyjnego kanału dystrybucji w Polsce? Co jest aktualnie jego największym zagrożeniem, a co największą szansą?
- Jak duża jest rola tzw. nowych kanałów dystrybucji – marketów budowlanych i internetu?

Rozmowę prowadziły:

Marta Borowska - redaktor naczelna Grupy Produktów Branżowych wydawnictwa Publikator
Anna Raducha-Romanowicz - redaktor prowadząca magazynu "Łazienka"

W dyskusji udział wzięli:

- Wojciech Borkowski, dyrektor generalny Deante
- Krzysztof Dulban, dyrektor dystrybucji w firmie Excellent
- Seweryn Kartkowski, prezes zarządu Polskiej Grupy Ceramicznej
- Marek Przybył, założyciel i prezes sklepu internetowego Łazienkaplus.pl S.A.
- Adam Rożko, prezes zarządu firmy Refleks
- Adam Sieńko, key account manager w firmie New Trendy




Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Zawsze stajemy na wysokości zadania :-) jak tylko wrócimy do redakcji będzie dużo więcej szczegółów.
    • Redakcja, 2016-04-06 03:12:31
  • Mam nadzieję że Wasza redakcja stanie na wysokości zadania i zrobi normalna relację z III Edycji Forum Branży . Chodzi mi o skrót i relację wideo.
    • katos, 2016-04-05 21:29:38