Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?

  • Autor: Ryneklazienek.pl, AK
  • 12 kwi 2016 14:22
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Panel dyskusyjny "Jak konstruować ofertę płytek ceramicznych w salonach?" podczas III Forum Branży Łazienkowej.
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?
Kiedy opłaca się sprzedawać płytki w salonie?

Temat sprzedaży płytek ceramicznych w salonach łazienek w ostatnich miesiącach rozgrzewa branżę. Postanowiliśmy więc zaprosić przedstawicieli handlu i producentów, by na scenie III Forum Branży Łazienkowej omówić główne wyzwania przed jakimi stają uczestnicy rynku.

Dyskusja „Jak konstruować ofertę płytek ceramicznych w salonach?” odbyła się podczas III Forum Branży Łazienkowej 5 kwietnia 2016 r. w Warszawie. Uczestnicy spotkania spróbowali zarysować główne problemy oraz poszukać rozwiązań dylematów, przed którymi staje handel przy przygotowywaniu ekspozycji i sprzedaży płytek ceramicznych.

Pozycja polskich płytek

Prowadzący dyskusję Arkadiusz Kaczanowski, redaktor prowadzący portal RynekLazienek.pl, zaczął rozmowę od próby zdefiniowania sytuacji polskich płytek na rodzimym rynku. Większość uczestników spotkania zgadzała się z tezą, że polskie płytki wzorniczo i jakościowo nie odstają od tych sprowadzanych z Włoch czy Hiszpanii.

- Jedyne co może nas różnić, to nadążanie za trendami – które docierają do nas z opóźnieniem. Nasi producenci nie mają takiego potencjału jak zachodnie, globalne marki więc o wiele ostrożniej podchodzą do nowości – mówił Romuald Wojda, general manager Opoczno Łazienki. - Zastanawiam się co będzie się działo z płytkami w najbliższej przyszłości – w prezentacji trendów w projektowaniu wnętrz, która była przed naszą prezentacją, aranżacji z płytkami było niewiele. To jest zadanie dla projektantów i producentów, by przywrócić modę na nie – dodawał.

Renata Gutowska, dyrektor handlowy Grupy Vinderen, właściciela m. in. marki Ceramstic, opowiedziała o swoich doświadczeniach związanych z wchodzeniem na rynek i diagnozowaniem potrzeb polskiego odbiorcy. Ten w opinii Gutowskiej chce mieć w swoim domu modne, nowoczesne, ładne rozwiązania. A zadaniem rodzimego producenta jest mu to zapewnić w cenie przystępnej dla przeciętnego Kowalskiego.

 
Renata Gutowska, Vinderen: Trendy w płytkach ceramicznych

Co jest modne w płytkach ceramicznych i innych materiałach okładzinowych? Podczas III Forum Branży Łazienkowej opowiadała nam Renata Gutowska, dyrektor handlowy Grupy Vinderen (właściciela m.in. marki Ceramstic).

Posted by Rynek łazienek on Monday, April 11, 2016

- Od 5 lat sami tworzymy wzory – szukamy inspiracji na targach, ale też pracujemy z włoskimi biurami projektowymi. Problemem polskiego rynku jest to, że z opóźnieniem przyswaja pewne trendy. Dlatego rodzimi producenci z taką ostrożnością podchodzą do wprowadzania nowinek, które dopiero za 2-3 lata zaczną się sprzedawać. O kosztach ze strony producenta często się zapomina podczas rozmów – mówiła przedstawicielka Vinderen.




Rekomendowane dla Ciebie