×

Szukaj w serwisie

Marcelin Matusiak, GFK Polonia: remont i urządzanie łazienek - jak klienci podejmują decyzje?

  • Autor: Anna Sołomiewicz
Marcelin Matusiak, GFK Polonia: remont i urządzanie łazienek - jak klienci podejmują decyzje?
Marcelin Matusiak

Ekspert od badań rynku weźmie udział w dyskusji o rynkowej koniunkturze w branży łazienkowej oraz zaprezentuje wyniki raportu Bathroom Users.

Marcelin Matusiak - Strategic Inside Manager GfK. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył specjalizację na kierunkach: Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym oraz Badania marketingowe. W GfK Polonia specjalizuje się w badaniach rynków budowlano-remontowych i przemysłowych.

Badaniami dla tego sektora zajmuje się od 16 lat. Posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami (ilościowymi i jakościowymi), a także doradztwie strategicznym dla sektora budowlanego i przemysłowego. Prelegent licznych konferencji dla branży budowlanej, ekspert i szkoleniowiec. Szef międzynarodowego zespołu badań przemysłowych GfK - Chairman of Industrial & B2B Team CEE. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Podczas IV Forum Branży Łazienkowej, Marcelin Matusiak weźmie udział w dyskusji: Branża łazienkowa bez tajemnic. Najwięksi producenci i dystrybutorzy o rynkowej koniunkturze, rentowności i perspektywach rozwoju sektora w Polsce. Co jest motorem, a co stanowi największe wyzwanie?

Opowie również o tym, jak klienci wybierają produkty łazienkowe w wystąpieniu Remont i urządzanie łazienki – proces decyzyjny klientów A.D.2017. Branża łazienkowa z perspektywy klienta – obserwacje GfK Polonia poparte wybranymi wynikami raportu GfK OmniBUZ -- Bathroom Users Zoom, pierwszego w Polsce projektu badawczego dedykowanego sektorowi łazienkowemu. 




Rekomendowane dla Ciebie