Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 10 kwi 2017 08:17
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Fot. PTWP
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka
Nowoczesne szkło i jego zastosowania - wykład Dariusza Jędrzejczaka

Szef działu handlowego w firmie Mochnik, Dariusz Jędrzejczak, opowiadał o możliwościach zastosowania szkła w przestrzeni łazienek oraz nowych technologiach jego obróbki.

Jedną z prezentacji z cyklu Bathroom Stories podczas Forum Branży Łazienkowej był wykład Dariusza Jędrzejczaka, przedstawiciela producenta szkła, firmy Mochnik. Ekspert rozpoczął swoją prelekcję od zaprezentowania możliwości technologicznych, z jakich korzysta firma przy obróbce swoich produktów.

"Dysponujemy dzisiaj taflą o wymiarach 3,21x6 m. Jest to tafla, która przyjeżdża do nas z huty i my tę taflę potrafimy przetworzyć. Wykorzystujemy z niej ok. 90%, 2,80x6 m. - przekonywał Dariusz Jędrzejczak, wymieniając takie techniki obróbki szkła, jak szlifowanie, frezowanie, wiercenie, hartowanie czy laminowanie. Jeszcze niedawno najbardziej popularnym formatem był format 1,60x2,55 m. I tak naprawdę lokalny szklarz właśnie z takiej tafli korzysta. Natomiast możliwości wynikające z użycia większej tafli są dużo, dużo większe" - przekonywał Dariusz Jędrzejczak. 

Ekspert przedstawił również dwie marki, których producentem jest firma Mochnik. Pierwszą z nich była marka szkła lakierowanego Colorimo, wprowadzonego na rynek 7 lat temu, która obejmuje obecnie 4 kolekcje, w tym cieszące się coraz większą popularnością szkło strukturalne. Drugą zaprezentowaną markę była marka Glasimo - powstająca sieć dealerska, mająca na celu podzielenie się z szerszą grupą odbiorców rozwiązaniami oferowanymi przez firmę. 

Znaczną część prezentacji stanowiły przykłady realizacji łazienek sprzed lat oraz najnowsze realizacje firmy Mochnik z zastosowaniem szkła. Dariusz Jędrzejczak skupił się na trzech produktach stosowanych w łazienkach: kabinach prysznicowych, drzwiach szklanych oraz okładzinach ściennych. Porównując wnętrza współczesne i te sprzed lat zwracał on uwagę na możliwość dużej indywidualizacji dzięki dostępnym rozwiązaniom, takim jak technologia gięcia szkła lub nadruk na szkle.

"Dysponując drukarką do szkła możemy w tej chwili wydrukować dowolną rzecz. Dzieląc ją, bądź niekoniecznie, na mniejsze elementy. Mogą to być tkaniny, imitacje kamienia bądź przeniesienie dowolnej formy na szkło" - przekonywał ekspert. Adekwatną konkluzją prezentacji były słowa Dariusza Jędrzejczaka: "Tak naprawdę ogranicza nas tylko nasza wyobraźnia."




Rekomendowane dla Ciebie