Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży

  • Autor: Redakcja Magazynu Łazienka
  • 03 kwi 2017 15:26
Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży
Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży
Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży
Omnichannel bez tajemnic, czyli trudna sztuka wielokanałowej sprzedaży

Omnichannel to absolutny "must-have" dla osób prowadzących salon łazienkowy. Witold Podgórski – Produkt Menadżer, Comarch ERP Altum i Comarch Retail wyjaśnił, jak działa.

Zaledwie kilkadziesiąt lat temu, kiedy w sklepach nie było nic, to sprzedawca był najważniejszy. Dziś role się odwróciły - sprzedawca zabiega o klienta, bowiem to on decyduje gdzie, kiedy i co kupi. Potrzeba ta zapoczątkowała ideę Multichannel, czyli uruchomienie wielu kanałów sprzedaży. 

Witold Podgórski, Produkt Menadżer w firmie Comarch ERP Altum i Comarch Retail w swojej prezentacji przybliżył ideę Multichannel oraz Omnichannel, jak również sposób, w jaki ma pomagać przedsiębiorcom. "Klient ma dostęp do wszystkich naszych kanałów i może wybierać, którą funkcjonalność wybrać. Omnichannel jest również wartościowy dla sprzedawcy, który może wiedzieć wszystko o swoim kliencie" - przekonywał Witold Podgórski.

Różnica między Omnichannel a Multichannel jest taka, że w przypadku tego pierwszego, różne kanały się przenikają (np. sytuacja kiedy zamawiamy rzeczy przez Internet, a odbieramy w salonie sprzedaży etc.). 

Witold Podgórski przedstawił także najważniejsze trendy w Retail dziś i w 2030 roku. Okazuje się, że od 20 do 46% klientów najpierw sprawdza produkty Online, później kupuje Offline. Internet jest jedynie głównym źródłem informacji. Do 32% konsumentów planuje również kupować Online przez następne 5 lat. Dotyczy to branży mebli i wystroju wnętrz.  

Witold Podgórski zaprezentował również możliwości, jakie oferują systemy Comarch ERP w zarządzaniu firmą i sprzedażą, oferujące różnorodne aplikacje, narzędzia e-commerce, business inteligence. Podkreślając, że korzystają z nich znane w branży łazienkowej firmy, tj. jak Cermag czy Max-Fliz.  




Rekomendowane dla Ciebie