Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Merchandising zmysłów - sztuka, magia czy nauka? Co zrobić by płytki, baterie lub wanna powodowały wzrost pozytywnych emocji? Odczuj to na własnej skórze uczestnicząc w warsztacie „Merchandising zmysłów w łazience”. Prowadzi Piotr Ignaczak z agencji szkoleniowej Catman Group.

Partner zarządzający, Członek Rady nadzorczej, Członek zarządu, Superwizor oraz Trener i Konsultant w firmach: Catman Group sp. z o.o., Ośrodek Rozwoju Trenerów Biznesu sp. z o.o., Dyrektor ds. sprzedaży oraz Dyrektor ds. szkoleń i rozwoju. Absolwent Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.

Specjalista w zakresie Sprzedaży, Category Management i Merchandisingu. Autor ponad 40 artykułów w prasie branżowej. Współtwórca autorskich programów i narzędzi szkoleniowych; Doradca Handlowy, Speed Learning System, Catman Look oraz gier szkoleniowych; Go Fast, Speed Sale, GoWork.. W 22 - letniej karierze konsultacyjno-szkoleniowej przeprowadził ponad 30 projektów doradczych oraz ponad 1100 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Unilever, Henkel, Nestle, Kraft, Maspex, JTI, Ahold, OBI, Rossmann, Polbank, GSK i wielu innych. 

Piotr Ignaczak wygłosi wykład: "Merchandising dla zaawansowanych – ekspozycja produktów w salonie łazienek".

Zapraszamy: 26 marca 2015 r., hotel Sheraton w Warszawie.




Rekomendowane dla Ciebie