×

Szukaj w serwisie

Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach

  • Autor: Redakcja portalu Ryneklazienek.pl
  • 17 kwi 2018 14:53
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Marek Przybył na V Forum Branży Łazienkowej. Fot. Marek Misiurewicz
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach
Polacy wolą kupować wyposażenie łazienek w tradycyjnych sklepach

Marek Przybył prezes, największego w Polsce sklepu online z wyposażeniem łazienek Lazienkaplus.pl SA zauważył, że klienci poszukując informacji o wyposażeniu łazienek w pierwszej kolejności korzystają Internetu. Jednak finalizacja zakupów odbywa się tradycją metodą, najczęściej w specjalistycznych salonach łazienek lub dedykowanych sklepach DIY.

Marek Przybył, prezes, największego w Polsce sklepu online z wyposażeniem łazienek podczas swojej prezentacji "Omnichannel – hybryda przyszłości. Jak zaistnieć w sieci? Czy Internet to już najważniejsze narzędzie dotarcia do klienta i budowania wizerunku" podkreślał, że polscy konsumenci chętniej dokonują zakupu wyposażenia łazienek tradycyjną metodą niż przez sklepy online. Zauważył że sama ścieżka decyzyjna, polegająca na wyborze produktów i sfinalizowania zakupów może nawet trwać pół roku.

Jak podkreślał Marek Przybył – 75 % badanych klientów sklepu online Lazienkaplus.pl SA , którzy rozpoczynają poszukiwania produktów w Internecie decyzję o samym zakupie podejmuje w salonie łazienkowych lub dedykowanym sklepie DIY.

Z kolei 48% klientów, którzy poszukają informacji tylko droga tradycyjną (offline) i niechętnie korzystają z Internetu to aż 92% finalizuje zakupy w salonie lub sklepie. Jednak niekwestionowanym źródłem informacji o wszelkich produktach łazienkowych jest Internet.

Według danych zaprezentowanych przez Marka Przybyła, klienci dowiadują się najczęściej o określonym produkcie lub marce z Internetu. Kolejnym, drugim źródłem ich informacji jest reklama TV. Na 3. miejscu to są polecenia i informacje zasięgnięte od członków rodziny lub znajomych. Na 4.miejscu znalazły się reklamy na bilbordach. Prasa znalazła się na 5 miejscu, jako źródło informacji, o które sięgają Polacy.

Niemniej zdaniem naszego eksperta mimo że klienci ponad 83% klientów rozpoczyna poszukiwanie informacji w Internecie o produktach to ponad 90% z nich dokonuje zakupów tradycyjnie w sklepach i salonach sprzedaży




Rekomendowane dla Ciebie