Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Program Forum Branży Łazienkowej 2015

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 06 lut 2015 13:42
Program Forum Branży Łazienkowej 2015

Dyskusje o eksporcie i wdrożeniach produktów, wykłady specjalistów oraz Gala rozdania nagród - to czeka nas podczas Forum Branży Łazienkowej, które odbędzie się 26 marca 2015 r. w warszawskim hotelu Sheraton.

Agenda spotkania:

9.00-10.00: Rejestracja uczestników

10.00-11.00: Panel dyskusyjny „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji”.

Planowane zagadnienia:
- gdzie i jak poszukiwać nowych miejsc dla eksportu polskiego wyposażenia łazienek
- profilowanie produkcji na rynki eksportowe
- jak na zagranicznych rynkach formułować komunikat o swojej marce i kształtować jej wizerunek
- jak postrzegane są polskie wyroby łazienkowe zagranicą
- prognozy dla eksportu na 2015 rok
- trudna sytuacja na rynkach rosyjskim i ukraińskim i jej wpływ na polskich producentów i eksporterów wyposażenia łazienkowego 
- handel przygraniczny salonów z wyposażeniem łazienkowym – jego specyfika i aktualna kondycja w związku z sytuacją na rynkach wschodnich 
- rządowe programy wsparcia dla polskich eksporterów

11.30.-12.30: Panel dyskusyjny „Od szkicu na papierze do rynkowego sukcesu – czyli jak skutecznie wdrożyć nowy produkt

Planowane zagadnienia:
- analiza rynku i potrzeb klienta jako początek procesu projektowania
- własny zespół projektowy czy designer z zewnątrz – korzyści i zagrożenia
- przygotowanie projektanta do współpracy z firmą produkcyjną
-sukces rynkowy produktu - od czego zależy, co na niego wpływa
- promocja produktu
- jak komunikować sprzedaż designerskich produktów w salonach łazienkowych – współpraca producenta z handlowcem
- jaki wpływ na rynkowy sukces produktu ma architekt

13.00-14.00: Sesje równoległe

Sesja producencka

- "Nowa perspektywa finansowa 2014-2020 – jak sfinansować technologiczne inwestycje firm?" - prowadzi Joanna Dominiak, Dyrektor Centrum Finansowania MSP Comarch S.A.

- "Internet dwóch prędkości. Skuteczna komunikacja i marketing w internecie" - prowadzi Paweł Stempniak, z agencji White Bits, ekspert od komunikacji marketingowej w nowych mediach.

Sesja dystrybucyjna

- "Merchandising dla zaawansowanych – ekspozycja produktów w salonie łazienek" - prowadzi Piotr Ignaczak z agencji szkoleniowej Catman Group,

- "Sklep internetowy? Nie taki diabeł straszny, czyli jak efektywnie uruchomić kanał sprzedaży online" - prowadzi Łukasz Plutecki z agencji interaktywnej Netarch.

14.00-14.45: Lunch

15.00-16.30: Gala wręczenia nagród w konkursach „Łazienka – Wybór Roku 2015” oraz „Salon Roku 2015”




Rekomendowane dla Ciebie