Partner portalu:
×

Szukaj w serwisie

Remont i urządzanie łazienki - co nas motywuje? Opowie Marcelin Matusiak (GfK Polonia) podczas Forum Branży Łazienkowej

  • Autor: RynekLazienek.pl/MB
  • 24 lut 2016 16:16
Remont i urządzanie łazienki - co nas motywuje? Opowie Marcelin Matusiak (GfK Polonia) podczas Forum Branży Łazienkowej
Marcelin Matusiak
Remont i urządzanie łazienki - co nas motywuje? Opowie Marcelin Matusiak (GfK Polonia) podczas Forum Branży Łazienkowej

Jak skutecznie pomóc klientowi podczas prowadzonego remontu lub urządzania łazienki tak, by czuł się usatysfakcjonowany i ostatecznie dokonał zakupu w naszym salonie? Na to i wiele innych pytań związanych ze skuteczną sprzedażą popartych badaniami GfK Polonia, odpowie Marcelin Matusiak.

Podczas tegorocznego Forum Branży Łazienkowej poruszymy tematykę związaną z motywacjami, jakie kierują klientami sklepów z wyposażeniem łazienkowym. Wystąpienie Klienci którzy „chcą” oraz klienci którzy „muszą” – czyli o motywacjach klientów oraz przebiegu procesów decyzyjnych podczas remontu i urządzania łazienki poprowadzi Marcelin Matusiak z GfK Polonia.

- Dla klienta proces remontu łazienki jest koszmarem, bo ilość tematów jakie trzeba ogarnąć i czasochłonność tego zadania wydaje mu się być ponad jego siły. Proces ten można rozpisać na pięć etapów – od wizji, przez poszukiwania rozwiązań i ich wybór, do zakupu i instalacji. Etap wizji jest najbardziej zaniedbaną przez sprzedawców sferą - nieumiejętność dopytania i doprecyzowania oczekiwań pogłębia frustrację klienta – mówi Marcelin Matusiak.

Jak dobrze wykorzystać ten moment dowiedzieć się będzie można podczas tegorocznego Forum Branży Łazienkowej.

 

Marcelin Matusiak - Industrial Team Manager GfK. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończył specjalizację na kierunkach: Zarządzanie przedsiębiorstwem budowlanym oraz Badania marketingowe. Jako Team Manager kieruje w GfK Polonia zespołem wyspecjalizowanym w badaniach rynków budowlano-remontowych i przemysłowych. Badaniami dla tego sektora zajmuje się od 16 lat. Posiada bogate doświadczenia w zarządzaniu międzynarodowymi projektami (ilościowymi i jakościowymi), a także doradztwie strategicznym dla sektora budowlanego i przemysłowego. Prelegent licznych konferencji dla branży budowlanej, ekspert i szkoleniowiec. Szef międzynarodowego zespołu badań przemysłowych GfK - Chairman of Industrial & B2B Team CEE. Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii. 

 

 




Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Panie Matusiak Szanowny! To nie tak. Za dużo jest badań i konferencji z wymianą wzajemnych gestów grzecznościowym oraz portfeli. Na mizerię trzeba czas najwyzszy zwrócić uwagę i tam również popyt powiększać ogarniając rozproszonych ale dobrych rzemieślników od ciężkiej roboty. Szkolenia trzeba zorganizować dla nich za darmo z podstaw projektowania domów, wnętrz i ogrodów w oparciu chociażby na wiedzy Tochlandu z Ostrowia Wielkopolskiego z bazą rynkową materiałów do kosztorysowania. Będzie to również najlepsza forma dźwigni reklamowej do tego użytecznej - pozdrawiam
    • gustaw.., 2016-03-07 08:10:28