Podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej swoją wiedzą z uczestnikami dzielili się nie tylko przedstawiciele firm z branży, ale również eksperci z takich dziedzin, jak marketing, nowe technologie, logistyka czy organizacja targów.
Bogaty program Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej przewidział nie tylko dyskusje w gronie przedstawicieli branży łazienkowej i kuchennej, ale także cykl prezentacji specjalistów z innych dziedzin.
Podczas segmentu zatytułowanego Zakupy pełne wrażeń na tapetę wzięto tak ważne zagadnienie jak skuteczne dotarcie do klienta. Merchandising, showroomy, targi, internet, akcje wizerunkowe, współpraca ze znanymi projektantami, nowe technologie, logistyka... próbowano odpowiedzieć na pytanie, jak firmy mogą wykorzystać dostępne narzędzia w swojej działalności w najlepszy sposób, który zapewni im sukces.
Na cykl prezentacji eksperckich złożyły się prelekcje czterech specjalistów z różnych dziedzin. Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu, Dachser DIY-Logistics wygłosił prezentację pt. Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY dzięki logistyce i merchandisingowi. Rafał Kosidło, Chief Experience Officer, Architekt rozwiązań Augmented Reality, Actum Lab opowiedział o tym, jak Sztuczna Inteligencja (AI) i zawansowane przetwarzanie obrazu (CV) zmieni branże 3D oraz doświadczenia zakupowe w branży wykończeniowej. Andrzej Czech, CEO & Strategy Director, Sfera Group, autor raportu Trendy 2019. Content marketing w branży wnętrzarskiej zaprezentował wyniki wyżej wspomnianego raportu. Z kolei Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt, zwrócił uwagę na kilka spraw, o których warto pamiętać przygotowując się do targów międzynarodowych - na przykładzie ISH.