×

Szukaj w serwisie

[FBŁiK] Piotr Łukaszewicz, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt: jak zwiększyć swoje szanse na udział w targach ISH

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 10 kwi 2019 09:41
[FBŁiK] Piotr Łukaszewicz, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt: jak zwiększyć swoje szanse na udział w targach ISH
Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH

W trakcie Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH podkreślał, żeby zwiększyć swoje szanse na wzięcie udziału w targach ISH 2021 trzeba spełnić 2 podstawowe warunki – zarejestrować się 1,5 roku przed targami i pochwalić się produktami wyróżniającymi się wysoką jakością i designem.

Jeżeli ktoś chce zarezerwować przestrzeń targową w kolejnej edycji ISH, czyli w marcu 2021 roku, to powinien się już rejestrować w sierpniu lub nawet lipcu tego roku, czyli na 1,5 roku  przed rozpoczęciem kolejnych targów ISH. Wtedy ma największą szansę, aby wziąć udział w tych targach jako wystawca – podkreślał Piotr Łukaszewicz, właściciel  General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH.

Czytaj także: Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej: tak było! Zobacz fotorelację!

Zapytaliśmy także Piotra Łukaszewicza, jakie wymagania powinny spełniać firmy aspirujące do udziału w targach ISH, aby zwiększyć swoje szansę na zarezerwowanie przestrzeni wystawienniczej.

pierwszeństwo mają zawsze ci wystawcy, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach ISH.  Mają oni zagwarantowaną przestrzeń wystawową o takiej samej powierzchni, jaką rezerwowali w poprzedniej edycji targów. Zwiększenie przestrzeni wystawienniczej już nie jest takie proste. Organizatorom targów ISH zależy, aby prezentować odwiedzającym nowe firmy i produkty –  podkreślał Piotr Łukaszewicz, właściciel General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH.

Prelegent Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej podkreślał, że oprócz wcześniejszego zgłoszenia liczy się także wysoka jakość produktów, potwierdzona wyróżnieniami i nagrodami zdobytymi w konkursach krajowych. – Jeżeli ktoś może pokazać, że jego produkty wygrywały nagrody lub otrzymywały wyróżnienia w konkursach na rynku krajowym,lub może wyróżnić się oryginalnie zaaranżowaną przestrzenią wystawową ten ma o wiele większe szanse na uzyskanie przestrzeni wystawowej i uczestnictwo w targach ISH – podsumował Piotr Łukaszewicz, właściciel General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH.




Rekomendowane dla Ciebie