Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski

  • Autor: Małgorzata Nietupska
  • 03 cze 2016 16:00
Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski
Świat mody w łazience: projekt trzech linii okienno-drzwiowych „Pure, Love i Glamour” stworzył duet Paprocki&Brzozowski.
Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski
Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski
Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski
Eleganckie okna i drzwi – nowa kolekcja Paprocki&Brzozowski

Okna i drzwi to bardzo ważne elementy aranżacji salonów łazienkowych. Ich design podkreśla ich elegancki szlif. Do tej branży wkroczyła światowa moda. Oto nowa kolekcja zaprojektowana przez Paprocki&Brzozowski.

REKLAMA

Na rynku pojawił się odważny i wyjątkowy projekt trzech linii okienno-drzwiowych „Pure, Love i Glamour”. To kolekcja stworzona przez projektantów mody Paprocki&Brzozowski dla polskiej Fabryki Okien i Drzwi Urzędowski.

Polski mariaż

Marka Urzędowski od ponad 25 lat istnienia na rynku jest pionierem we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań oraz wyznaczaniu nowych trendów rozwoju branży. Jako pierwsza firma wprowadziła na rynek m.in. okna z drewna egzotycznego meranti oraz okna Galux Softline
z charakterystycznym profilem o łagodnych zaokrągleniach.

Teraz Urzędowski znów poszedł o krok dalej i zainicjował współpracę, której do tej pory
w Polsce jeszcze nie było – do wspólnego działania zaprosił duet polskich projektantów mody Paprocki&Brzozowski.

Naszym priorytetem jest wysoka jakość produktu oraz dbałość o detale. Chcieliśmy stworzyć kolekcję, będącą odzwierciedleniem światowej klasy designu, dlatego postawiliśmy na Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego, którzy są niepodważalnymi autorytetami w polskim świecie mody – mówi Jarosław Issel, Prezes Zarządu firmy Urzędowski.

Odważnym efektem tej niezwykłej kooperacji są trzy linie produktowe okien: Pure, Love i Glamour uzupełnione o okna balkonowe, przesuwne drzwi tarasowe oraz drzwi zewnętrzne. Zaproszenie duetu Paprocki&Brzozowski było gwarantem najwyższego poziomu od początku do końca – od momentu projektowania aż do realizacji sesji wizerunkowej.

Autorem zdjęć nowej kolekcji jest Marcin Kempski, mający na swoim koncie m.in. sesje do magazynu Elle, Harper`s Bazaar czy kampanię Versus by Versace. O koncept kreatywny zadbała Agnieszka Ścibior, nazywana „królową polskich stylistów”, a do pozowania zaproszono polskich modeli, Sylwię Sucharską oraz Jacka Jelonka. Bo przy tworzeniu linii Pure, Love i Glamour każdy detal miał znaczenie. Dzięki temu kolekcja okienno-drzwiowa jest kwintesencją dobrego smaku, unikalności i ukazania drewna w zupełnie nowym wydaniu.

Minimalizm, elegancja czy harmonia?

Paprocki&Brzozowski jako autorzy kolekcji przyznają, że świat designu jest dla nich niekończącym się źródłem inspiracji. Współpraca, której z chęcią się podjęli jest pierwszą tego typu w ich 16-letniej karierze!

Okna stanowią stały element pomieszczenia i nadają charakter całemu wnętrzu. Chcieliśmy, aby były wyjątkowe i zdobiły pomieszczenie, co jest nowatorskim podejściem do aranżacji mieszkań. Zależało nam na zaprojektowaniu takich ram, które będą nie tylko nadawały charakter całemu pomieszczeniu, ale też będą jego dopełnieniem i inspiracją w urządzaniu stylowych, gustownych wnętrz. Dlatego stworzyliśmy aż trzy różne linie, każda inspirowana innym typem wnętrza – mówi Marcin Paprocki.

Cała kolekcja okien została wykonana na bazie okna Galux, flagowym produkcie Urzędowskiego, opartym na grubszym profilu 88 mm, który pozwala na szklenie pakietem 3-szybowym o podwyższonych parametrach izolacji termicznej.

Szyby i okucia spełniają różną rolę. Od właściwości energooszczędnych, po dźwiękochłonne, antywłamaniowe, nieprzezierne, samoczyszczące, przepuszczające mniej lub więcej światła i ciepła słonecznego itd. – mówi Tomasz Dudziński, Dyrektor ds. Sprzedaży firmy Urzędowski.

PURE – piękno drewna

Okna z kolekcji Pure to przykład surowej elegancji i wyrafinowanego minimalizmu.

Tworząc kolekcję Pure kierowaliśmy się zasadą „mniej znaczy więcej”. Naszą główną inspiracją były lofty, które swoje odzwierciedlenie znalazły w metalowych wykończeniach – mówi Mariusz Brzozowski.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA