Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

FBŁiK: Rafał Kosidło o możliwościach VR i AR w marketingu i sprzedaży

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 28 lut 2019 12:29
FBŁiK: Rafał Kosidło o możliwościach VR  i AR w marketingu i sprzedaży
Rafał Kosidło, AR architekt, członek zarządu Actum Lab oraz Floori LLC

Jakie możliwości daje zastosowanie VR i AR w marketingu i sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem branży łazienek i kuchni? Jak kreować spersonifikowane doświadczenia zakupowe, bazując na wiedzy psychologów i najnowszych technologiach i skuteczniej docierać do klienta? O tym będzie opowiadał Rafał Kosidło, AR architekt, członek zarządu Actum Lab oraz Floori LLC podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej.

REKLAMA

Rafał Kosidło, AR architekt rozwiązań opartych o technologię zaawansowanego przetwarzania obrazu, członek zarządu Actum Lab oraz Floori LLC. Przewodził wdrożeniom Augmented Reality (AR) do największych projektów. 

Nasz ekspert od Rzeczywistości Rozszerzonej (AR) weźmie udział w cyklu prezentacji "Zakupy pełne wrażeń", która odbędzie się podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, 2 kwietnia br. w warszawskim Hotelu Sheraton.

W trakcie cyklu prezentacji "Zakupy Pełne wrażeń" dowiemy się, jak kreować spersonifikowane doświadczenia zakupowe, bazując na wiedzy psychologów i najnowszych technologiach.

Rafał Kosidło spróbuje też opowiedzieć o tym jak skutecznie dotrzeć do klienta sięgając po aplikacje i technologie wykorzystujące AR (Rozszerzoną Rzeczywistość).

Tematem prezentacji Rafała Kosidło będzie: „Jak Sztuczna Inteligencja (AI) i zaawansowane przetwarzanie obrazu (CV) zmieni branże 3D oraz doświadczenia zakupowe w branży wykończeniowej, którą zaprezentuje podczas sesji "Zakupy Pełne wrażeń. Cykl prezentacji".


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA