Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK

  • 03 kwi 2019 11:24
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Prelekcja Juliusza Pakuńskiego z firmy Dachser pt. "Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY dzięki logistyce i merchandisingowi." Fot. Paweł Pawłowski
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK
Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Eksperci radzili na FBŁiK

Podczas Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej swoją wiedzą z uczestnikami dzielili się nie tylko przedstawiciele firm z branży, ale również eksperci z takich dziedzin, jak marketing, nowe technologie, logistyka czy targi międzynarodowe.

REKLAMA

Bogaty program Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej przewidział nie tylko dyskusje w gronie przedstawicieli branży łazienkowej i kuchennej, ale także cykl prezentacji specjalistów z innych dziedzin.

Podczas segmentu zatytułowanego Zakupy pełne wrażeń na tapetę wzięto tak ważne zagadnienie jak skuteczne dotarcie do klienta. Merchandising, showroomy, targi, internet, akcje wizerunkowe, współpraca ze znanymi projektantami, nowe technologie, logistyka... próbowano odpowiedzieć na pytanie, jak firmy mogą wykorzystać dostępne narzędzia w swojej działalności w najlepszy sposób, który zapewni im sukces.

Na cykl prezentacji eksperckich złożyły się prelekcje czterech specjalistów z różnych dziedzin. Juliusz Pakuński, kierownik rozwoju biznesu, Dachser DIY-Logistics wygłosił prezentację pt. Budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku DIY dzięki logistyce i merchandisingowi. 

Rafał Kosidło, Chief Experience Officer, Architekt rozwiązań Augmented Reality, Actum Lab opowiedział o tym, jak Sztuczna Inteligencja (AI) i zawansowane przetwarzanie obrazu (CV) zmieni branże 3D oraz doświadczenia zakupowe w branży wykończeniowej. 

Andrzej Czech, CEO & Strategy Director, Sfera Group, autor raportu Trendy 2019. Content marketing w branży wnętrzarskiej zaprezentował wyniki wyżej wspomnianego raportu.

Z kolei Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt, zwrócił uwagę na kilka spraw, o których warto pamiętać przygotowując się do targów międzynarodowych - na przykładzie ISH.

 


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA