Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc

  • Autor: Małgorzata Nietupska
  • 15 kwi 2015 08:16
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Projektant mody Michał Szulc to ambasador nowej kolekcji urządzeń AGD, m.in. pralek, firmy Whirlpool.
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc
Moda na przyszły sezon – najnowsze trendy zdradza projektant Michał Szulc

Jakie kolory wybrać do łazienki? Modny będzie czekoladowy brąz i szarość. Ale nie tylko! Projektant mody Michał Szulc ujawnia trendy na sezon jesień-zima 2016/2017.

REKLAMA

Domy mody na całym świecie już przygotowują się do sezonu jesień-zima 2016/2017. Zarówno w modzie odzieżowej, jak i wnętrzarskiej, trendy są takie same.

O tym, co będzie na topie w branży mody odzieżowej oraz wnętrzarskiej, Michał Szulc -projektant mody i ambasador nowej kampanii Whirlpool - opowiedział podczas premiery Supreme Expo 2015, nowej linii urządzeń Whirlpool.

Najmodniejsze kolory na jesień-zimę 2016/2017

♦Brąz w odcieniu gorzkiej czekolady
♦Błękit pruski
♦Złoto fluorescencyjne
♦Czerwień w słodkim odcieniu
♦Szarość

Najmodniejsze tendencje i hasła na jesień-zimę 2016/2017

♦Zwyczajność – ręczna robota, rustykalność, autentyczność, hafty, patchwork, efekt denim
♦Natura – romantyzm, harmonia, styl marynistyczny (np. paski łączone z bielą i czernią)
♦Świat sztuki i mody – zmysłowość, energia, kreatywność, wykorzystanie drukarek 3D
♦Przeszłość i przyszłość – stylizacje nawiązujące do historii, a zarazem współczesności

- Kolekcje sygnowane nazwiskiem Michała Szulca charakteryzuje najwyższa jakość tkanin, innowacyjne podejście do projektowania oraz ciekawe łączenie faktur i kolorów. Ta innowacyjność odpowiada idei marki Whirlpool, dlatego też zdecydowaliśmy się zaprosić projektanta do naszej nowej kampanii – powiedział Piotr Wesołowski, Category Manager marki Whirlpool.

W nowej kolekcji Whirlpool są pralki Supreme Care, urządzenia do zabudowy z linii Absolute (piekarniki, mikrofale, płyty grzewcze, okapy) oraz lodówki Supreme No Frost.

Projektant mody Michał Szulc aktywnie wspiera również akcję „Sięgnij po 6-ty Zmysł”, która jest efektem współpracy marki Whirlpool z Polskim Związkiem Niewidomych. Specjalnie zaprojektowana nakładka, naklejona na panel sterowania pralki lub kuchenki mikrofalowej, umożliwia osobom niewidomym i słabowidzącym pełną obsługę funkcjonalności urządzeń.

Zdjęcia: Michał Poranek/Whirlpool

  • O projektancie

    Michał Szulc to młody projektant mody. Zadebiutował w 2005 roku kolekcją IAPAN. Słynie z minimalistycznych, klasycznych i funkcjonalnych kolekcji.
    Zdobył liczne nagrody oraz został dwukrotnym stypendystą Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Pracuje i mieszka w Warszawie.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA