Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Personal branding architekta. Monika Tarnowska ekspertem SDR w Olsztynie

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 18 marz 2019 09:22
Personal branding architekta. Monika Tarnowska ekspertem SDR w Olsztynie
Monika Tarnowska – właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing

Monika Tarnowska – właścicielka agencji marketingowej Lupa Marketing wystąpi w roli eksperta podczas spotkania Studia Dobrych Rozwiązań w Olsztynie. 27 marca zdradzi sposoby na kształtowanie marki osobistej architekta w social mediach.

REKLAMA

Monika Tarnowska to praktyk marketingu, w branży działa od 8 lat. Na co dzień współtworzy wraz ze swoim zespołem kanały firmowe w Social Media, prowadzi pełen marketing firm, buduje silne brandy. Jak głosi hasło jej firmy Lupa Marketing: "Powiększamy Zyski Firm" – stawia na praktyczne i efektywne rozwiązania. Dla samej Moniki marketing to budowanie doskonałych relacji z grupą docelową: Musisz stworzyć związek idealny ze swoim Klientem. Musisz fascynować, wzbudzać w nim potrzebę kontaktu z Tobą/Twoją Marką/Firmą. A Social Media doskonale się do tego nadają - mówi Monika Tarnowska.

Ponad 14 000 000 osób dziennie w Polsce loguje się do portali społecznościowych. Dlatego tak ważne jest, aby wykorzystać to narzędzie w odpowiedni sposób i zacząć powiększać zyski swojej firmy - dodaje.

>>>ZOBACZ PEŁEN PROGRAM SPOTKANIA<<<

Wstęp wolny! Już dziś zarejestruj się na spotkanie: >>>TUTAJ<<<


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA