Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Piotr Łukaszewicz, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt, o wystawianiu się na targach ISH

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 30 kwi 2019 11:32
Piotr Łukaszewicz, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt, o wystawianiu się na targach ISH
Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH

W trakcie Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej, Piotr Łukaszewicz, właściciel, General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH podzielił się z nami wskazówkami nt. tego, jak z powodzeniem wystawiać się na imprezach jak ISH.

REKLAMA

Jeżeli ktoś chce zarezerwować przestrzeń targową w kolejnej edycji ISH, czyli w marcu 2021 roku, to powinien się już rejestrować w sierpniu lub nawet lipcu tego roku, czyli na 1,5 roku  przed rozpoczęciem kolejnych targów ISH. Wtedy ma największą szansę, aby wziąć udział w tych targach jako wystawca – podkreślał Piotr Łukaszewicz, właściciel  General Manager, Polskie Przedstawicielstwo Messe Frankfurt GmbH.

Zapytaliśmy także Piotra Łukaszewicza, jakie wymagania powinny spełniać firmy aspirujące do udziału w targach ISH, aby zwiększyć swoje szansę na zarezerwowanie przestrzeni wystawienniczej.

pierwszeństwo mają zawsze ci wystawcy, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach ISH.  Mają oni zagwarantowaną przestrzeń wystawową o takiej samej powierzchni, jaką rezerwowali w poprzedniej edycji targów. Zwiększenie przestrzeni wystawienniczej już nie jest takie proste. Organizatorom targów ISH zależy, aby prezentować odwiedzającym nowe firmy i produkty –  podkreślał Piotr Łukaszewicz.

Prelegent Forum Branży Łazienkowej i Kuchennej podkreślał, że oprócz wcześniejszego zgłoszenia liczy się także wysoka jakość produktów, potwierdzona wyróżnieniami i nagrodami zdobytymi w konkursach krajowych. – Jeżeli ktoś może pokazać, że jego produkty wygrywały nagrody lub otrzymywały wyróżnienia w konkursach na rynku krajowym,lub może wyróżnić się oryginalnie zaaranżowaną przestrzenią wystawową ten ma o wiele większe szanse na uzyskanie przestrzeni wystawowej i uczestnictwo w targach ISH – podsumował ekspert.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA