Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

SDR Gdańsk: jak odnieść sukces w social media?

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 13 cze 2018 12:37
SDR Gdańsk: jak odnieść sukces w social media?
Sylwester Budzelewski

Uczestnicy Studia Dobrych Rozwiązań w Gdańsku będą mogli dowiedzieć się m.in. co architekt może zrobić, a czego powinien unikać, by wypromować siebie i swoje projekty w kanałach społecznościowych?

REKLAMA

O tym, jak skutecznie działać i jak zbudować markę projektanta wnętrz w social media, już 19 czerwca opowie Sylwester Budzelewski - współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji reklamowej White Anchor. Specjalista ds. marketingu internetowego oraz E-commerce. Doświadczenie zdobywał pracując m.in. w Banku BPH, eastend.pl, Marcopol oraz w pracy z klientami swojej agencji.

Sylwester Budzelewski to twórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych „Social Media Manager” w WSAiB Gdynia. Jest też entuzjastą nowoczesnego marketingu wykorzystującego synergię wielokanałowych działań. A prywatnie miłośnikiem sportów siłowych, dobrego jedzenia i kotów.

Założona przez Sylwestra Budzelewskiego agencja reklamowa White Anchor istnieje od kwietnia 2016 roku. Specjalizuje się w wysokojakościowych kampaniach digital z wykorzystaniem takich obszarów, jak media społecznościowe, ekosystem Google, e-mail marketing czy content marketing. Agencja White Anchor projektuje także użyteczne i nowoczesne strony oraz sklepy internetowe. Niezwykle wysoka jakość realizowanych projektów oraz atrakcyjne ceny sprawiają, że z usług White Anchor korzystają renomowane marki o ogólnopolskim, a nawet światowym zasięgu, w tym m.in. Diverse, PayLane, Cupsell czy Grupa City Sport.

Ostatnie przed wakacjami Studio Dobrych Rozwiązań odbędzie się 19 czerwca w gdańskim Amber Expo (ul. Żaglowa 11). Wystąpienie Sylwestra Budzelewskiego poświęcone social media rozpocznie się o godz. 12.45.

Zobacz pełen program spotkania.

Zarejestruj się TUTAJ

 

269239.jpg
269239.jpg


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA