Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:    
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sukces dobrze zaprojektowany: 10 lat pracowni Decoroom

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 06 cze 2019 12:51
Sukces dobrze zaprojektowany: 10 lat pracowni Decoroom
Jakub Bartos i Adam Budzyński

Jak w ciągu dekady przeobrazić dwuosobową działalność w dużą firmę? Jak kreatywnie świętować taki jubileusz? Rozmawiamy z Adamem Budzyńskim oraz Jakubem Bartosem, członkami zarządu pracowni Decoroom, która jest jednym z pionierów w kwestii usługi kompleksowego wykończenia mieszkań „pod klucz”.

REKLAMA

Jak rozpoczęła się działalność DECOROOM? Skąd pomysł na taką firmę?

Jakub Bartos: Nasza pracownia architektoniczna powstała przede wszystkim z pasji tworzenia niepowtarzalnych, dalekich od sztampy wnętrz. Rozpoczęliśmy działalność w momencie wzrostu zapotrzebowania na usługi wykończenia mieszkań „pod klucz”, uznając po analizie rynku, że mamy wszelkie zasoby, by sprostać oczekiwaniom zarówno deweloperów, jak i Klientów indywidualnych. Aby połączyć pasję z pracą, wystarczyła nam szybka decyzja, podjęta w odpowiednim momencie i wytrwałość, by sukcesywnie podążać obraną ścieżką.

Adam Budzyński: W każdym realizowanym przez nas projekcie uważnie wsłuchujemy się w oczekiwania osób, które nam zaufały, wspólnie dyskutujemy o walorach przestrzeni - wyłuskujemy diament i szlifujemy go. Zaglądamy przecież nie tylko do wnętrz mieszkalnych. By nasz projekt był autentyczny, sięgamy głębiej, nawiązujemy partnerski kontakt z klientem, budujemy relację, dzięki której możemy poczuć, co mu w duszy gra i jakie wnętrze będzie spełnieniem jego marzeń. Nasz zespół składa się z grupy pasjonatów, mających wieloletnie doświadczenie w pracy nad projektami różnego zakresu, dzięki czemu doskonale się uzupełniamy. Praca w tak zgranym i utalentowanym zespole to dla nas nieskrywana przyjemność. Lubimy wspólnie obserwować, jak to, co stworzyliśmy zaczyna się materializować i nabiera rzeczywistych kształtów. Wciąż dopracowujemy szczegóły, poszukujemy odpowiednich form i ciekawych rozwiązań, by każdy skończony projekt był powodem do dumy dla całej pracowni.

Jak zmieniła się Państwa marka i branża przez te 10 lat?

Adam Budzyński: Początkowo działalność Decoroom opierała się na pracy kilku osób. Wraz kolejnymi zdobywanymi Klientami zespół zaczął się dynamicznie powiększać, do tego stopnia, że obecnie firma liczy ponad 50 osób i 70 ekip wykończeniowych. Mamy już na swoim koncie ponad 1500 zrealizowanych projektów!

Jakub Bartos: W ciągu ostatnich dziesięciu lat udało nam się zgromadzić grupę profesjonalistów z różnych dziedzin odpowiadających za obsługę Klientów, projektowanie i nadzór nad prawidłową realizacją. Rozumiemy, że ludzie mają rozmaite potrzeby i możliwości, dlatego oferujemy trzy różne pakiety: VIP, Premium i Standard. Współpracujemy z zaufanymi fachowcami w branży wykończeniowej oraz z najlepszymi dostawcami elementów wyposażenia wnętrz. W międzyczasie otrzymaliśmy European Property Awards, motywujące nagrody za najlepsze biuro w Polsce i Europie. Od 4 lat jako Członek Wpierający należymy również do Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Co uważacie za największe wyzwanie, z jakim musieliście się zmierzyć?

Adam Budzyński: Wystartowaliśmy w czasie największego kryzysu i mimo nie do końca sprzyjających okoliczności w niedługim czasie zdobyliśmy pozycję lidera na rynku tego typu pracowni, pracując w dodatku z bardzo świadomymi klientami, o wysokich wymaganiach. Jednym z najważniejszych wyzwań było dla nas stworzenie nowego showroomu Decoroom. Wiązało się to z przeobrażeniem małej firmy w duże przedsiębiorstwo, a co za tym idzie – ze zmianą całej struktury organizacyjnej, zwiększeniem liczby zatrudnionych osób i innymi modyfikacjami. Musieliśmy zorganizować przestrzeń wystawową w taki sposób, aby stanowiła optymalne miejsce na ekspozycję materiałów. Zależało nam na tym, by były jak najlepiej widoczne, łatwo dostępne i logicznie uporządkowane. Showroom został ulokowany w samym sercu Warszawy, przy ulicy Nowogrodzkiej 62B.


REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA