Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Sukces dobrze zaprojektowany: 10 lat pracowni Decoroom

  • Autor: Redakcja Łazienka.pl
  • 06 cze 2019 12:51
Sukces dobrze zaprojektowany: 10 lat pracowni Decoroom
Jakub Bartos i Adam Budzyński

Jak w ciągu dekady przeobrazić dwuosobową działalność w dużą firmę? Jak kreatywnie świętować taki jubileusz? Rozmawiamy z Adamem Budzyńskim oraz Jakubem Bartosem, członkami zarządu pracowni Decoroom, która jest jednym z pionierów w kwestii usługi kompleksowego wykończenia mieszkań „pod klucz”.

REKLAMA

Proszę, opowiedzcie o pierwszej poważnej inwestycji, która znacząco wpłynęła na Wasz rozwój?

Jakub Bartos: Kamieniem milowym stała się dla nas inwestycja Oligo Park. Kolejnym istotnym przedsięwzięciem było urządzenie wnętrz na osiedlu Mozaika Mokotów, a następnie realizacja na osiedlu 19. Dzielnica. Były to dla nas pierwsze duże projekty, liczące od siedemdziesięciu do stu mieszkań. Mieliśmy okazję stworzyć kompleksowe realizacje i w niedługim czasie stać się rozpoznawalną na rynku marką. To był bardzo intensywny czas.

Jesteście liderem w branży, co chcecie przekazać konkurencji, którą z pewnością inspiruje Wasz sukces?

Adam Budzyński: Naszym zdaniem zdrowa konkurencja stymuluje nieustanny rozwój. Cieszy nas to, że dla wielu firm możemy stanowić wzór do naśladowania, a jednocześnie staramy się być zawsze o krok dalej. Nie bez powodu otrzymaliśmy też certyfikat „Rzetelnej Firmy”. W naszym showroomie organizujemy cykliczne warsztaty dla architektów, projektantów i innych osób związanych z branżą – zapraszamy wszystkich, dla których jesteśmy inspiracją. Z pasją dzielimy się naszym doświadczeniem.

2019 to rok Waszego jubileuszu. Czy obchodzicie go w jakiś szczególny sposób?

Adam Budzyński: Obchody dziesięciolecia istnienia Decoroomu rozpoczęliśmy kreatywnie, bo od stworzenia muralu w naszym showroomie. Zależało nam na tym, aby przywoływał on pozytywne skojarzenia i symbolicznie przedstawiał to, czym się zajmujemy i co oferujemy Klientom. W tym czasie chętnie wracamy pamięcią do początków naszej działalności, wyzwań oraz tego, jak z roku na rok rozwijaliśmy się na rynku warszawskim. Z sentymentem wracamy do tych chwil.

Czy możecie nam zdradzić plany na kolejne lata?

Jakub Bartos: Chcemy dalej rozwijać się w kwestii obsługi projektów instytucjonalnych, wchodzących na polski rynek, mieszkań na wynajem oraz sektora rynku prywatnych akademików, a także poszerzać portfolio o kolejne kompleksowe inwestycje. Poza tym zależy nam na nawiązaniu współpracy z kolejnymi deweloperami i na nowych realizacjach dla Klientów indywidualnych o wysokich oczekiwaniach w kwestii estetyki wnętrz z segmentu VIP.

Czego można Wam życzyć na kolejną dekadę?

Adam Budzyński: Chcielibyśmy, tak jak do tej pory, pracować z pasją i radością, która wciąż będzie przekładać się na zadowolenie naszych Klientów.


REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA