Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Tak było na Forum Branży Łazienkowej 

  • Autor: Anna Usakiewicz
  • 21 kwi 2015 12:58
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Wielu zainteresowanych zgromadził panel dyskusyjny „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji”.
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 
Tak było na Forum Branży Łazienkowej 

Druga edycja Forum Branży Łazienkowej – spotkania producentów, dystrybutorów, wykonawców, a także ekspertów i specjalistów związanych z branżą wyposażenia łazienek odbyło się 26 marca w warszawskim hotelu Sheraton.

REKLAMA

Blisko 200 osób związanych zawodowo z branżą wyposażenia łazienek spotkało się podczas Forum Branży Łazienkowej, organizowanego przez magazyn branżowy Łazienka. Przedstawiciele producentów, dystrybutorów, sprzedawców, ale także specjaliści ds. marketingu, eksportu uczestniczący w jedynym tego rodzaju w Polsce wydarzeniu, mieli okazję rozmawiać o sytuacji na rynku, wymieniać spostrzeżenia i wnioski, wymieniać się uwagami, ale przede wszystkim skorzystać z bogatego pod względem merytorycznym programu przygotowanego przez organizatorów.

Na program tegorocznej edycji Forum Branży Łazienkowej złożyły się dwa główne panele dyskusyjne o tematyce istotnej z punktu widzenia zarówno producentów jaki i dystrybutorów oraz sesje tematyczne poświęcone zagadnieniom finansowania inwestycji, komunikacji, marketingu i sprzedaży w internecie oraz merchandisingu.

Panel inaugurujący tegoroczne forum dotyczył zagadnień eksportu. W dyskusji pod hasłem „Eksport polskiego wyposażenia łazienek – poszukiwanie nowych rynków zbytu i nowych kanałów dystrybucji” wzięli udział Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans, Rafał Kłobucki, zastępca dyrektora ds. sprzedaży KUKE S.A. oraz Michał Urbański, dyrektor eksportu Sanitec Koło, moderatorem był Zbigniew Sulewski, ekspert Centrum im. Adama Smitha, członek rady nadzorczej Związku Przedsiębiorców i Pracodawców, dyrektor programu Balic Desk prowadzonego przez Warsaw Enterprise Institute.

Uczestnicy panelu dyskutowali o tym gdzie i jak poszukiwać nowych miejsc dla eksportu polskiego wyposażenia łazienek. W dużej mierze dyskusja dotyczyła obecnej, trudnej sytuacji na rynkach rosyjskim i ukraińskim i jej wpływu na sytuację polskich producentów i eksporterów. Poruszono również zagadnienia związane z bezpieczeństwem i ubezpieczeniem transakcji.

Z kolei panel pod hasłem „Od szkicu na papierze do rynkowego sukcesu – czyli jak skutecznie wdrożyć nowy produkt” poruszał zagadnienia ważne dla wszystkich związanych z procesem projektowania, wdrażania oraz sprzedaży nowych produktów. Udział w dyskusji wzięli: Marcin Jędrzak, projektant, właściciel firmy Jędrzak Design, Magdalena Musiał, główny projektant Marmorin Design Studio, Emil Sakowski, Dyrektor Sprzedaży w firmie Servitior Prim, Sebastian Sałkiewicz, development manager, sanitary department Bisk, Piotr Wełniak, projektant, architekt wnętrz, Studio Projektowe Ette. Dyskusję moderował dr Paweł Balcerzak, współwłaściciel zespołu projektowego INNO+NDP, członek zarządu SPFP, autor programu modułów magisterskich Design Managment.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA