Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH

  • Autor: Anna Sołomiewicz
  • 31 marz 2019 10:30
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
Kolekcja ceramiki The New Classic marki Laufen. Fot. Laufen
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH
To jest na topie: trendy łazienkowe prosto z ISH

Za nami targi ISH - odbywająca się w cyklu dwurocznym, najważniejsza impreza dla branży łazienkowej. We Frankfrucie byli najważniejsi gracze z branży, marki kojarzone z innowacjami technologicznymi i designerskimi rozwiązaniami. Przyjrzeliśmy się na świeżo trendom, jakie ustanowiono we Frankfurcie w tym roku.

REKLAMA

Zgodnie z licznymi prognozami, czerń jest niepodważalnym kolorem tego roku. Mogliśmy ją spotkać niemal wszędzie również na ISH. Czarne były baterie, kabiny prysznicowe, akcesoria łazienkowe, a także ceramika sanitarna. Przeciwwagą dla czerni i pochodnych grafitów były żywe kolory, takie jak błękity, różne czy odcienie koralowe (zgodnie z kolorem roku 2019). Co ciekawe, mniej było zieleni, choć już motywy roślinne wciąż chętnie zdobiły stoiska wielu firm.

Wśród wykończeń przeważał mat i satyna, nadający przytulny wygląd takim elementom wyposażenia łazienek, jak umywalki, akcesoria czy baterie. Te ostatnie bardzo często pojawiały się również w wykończeniu szczotkowanym - szczotkowanej stali czy choćby popularnego chromu. Ten ostatni mogliśmy również spotkać w wersji... czarnej.

Oprócz matowych wykończeń bardzo wiele firm pokazywało również intrygujące faktury. Pięknie prezentowały się płytki ceramiczne na frontach meblowych (polska marka Cersanit pokazywała swoją nową kolekcję Inverso, z którą chce wejść w niższy segment Premium), zabudowy wanien wykonane z włoskiej gliny (Novellini), a także trójwymiarowe powierzchnie umywalek i sanitariatów oraz drobne zdobienia na powierzchni baterii (baterie Rockwell Inciso marki Gessi czy nowinka od marki Axor, Edge).

W dalszym ciągu żywe pozostają inspiracje industrialne oraz stylistyką vintage (z którymi idealnie łączy się właśnie modna czerń), widoczne zarówno w projektach stoisk firm, jak i wzornictwie samych produktów. Konsole umywalkowe na stalowych nóżkach czy czarne relingi i stelaże pełniące funkcję dekoracji przy umywalce lub wannie to jedne z "hitów" tegorocznych targów.

Oczywiście mówiąc o nowinkach z ISH nie możemy nie wspomnieć o nowoczesnych technologiach. Marki mające w swojej ofercie toalety myjące pokazywały swoje najnowsze rozwiązania, podnoszące jeszcze bardziej komfort korzystania z misek myjących, ale także ich ekonomię (Roca prezentowała np. nową bardziej wydajną funkcję suszenia). Na wielu stoiskach dostępne były lustra zintegrowane z oświetleniem sterowanym dotykowo lub na czujnik. Coraz więcej firm promowało także rozwiązania wykorzystujące łączność bezprzewodową (V-Care Smart Mirror marki VitrA), ułatwiające korzystanie z produktów bądź ich serwis instalatorom (Service App marki Hewi).


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA