Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

20 lat "Łazienki" - powiedzieli w 1998 roku

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 05 sie 2016 11:23
20 lat "Łazienki" - powiedzieli w 1998 roku
fot. Ewa Ścierzyńska, Andrzej Wodzyński

Dwadzieścia lat magazynu „Łazienka” to tysiące zapisanych przez redakcję stron, ale też niezliczone wypowiedzi, komentarze i opinie reprezentantów polskiej branży łazienkowej. Prezentujemy wybrane. Zaczynamy od roku 1998.

REKLAMA

Bez fachowej wiedzy przedstawicieli branży ( i chęci dzielenia się nią)  – prezesów i dyrektorów firm, ale też specjalistów od marketingu czy technologów produkcji -  nasza praca nie byłaby możliwa. Prezentujemy wybrane fragmenty wypowiedzi, które ukazały się na naszych łamach w przeciągu ostatnich dwóch dekad.

Zaczynamy od podsumowania roku - komentarze przedstawicieli branży z tego cyklu to długa tradycja magazynu „Łazienka”. O roku 1998 mówili m.in.:

Ewa Ścierzyńska, wtedy dyrektor handlowy w firmie Instal Projekt:

Cały rok obfitował w nagrody oraz wyróżnienia, stał też pod znakiem nowości oraz otwierania kolejnych rynków zbytu. Poza tym osiągnęliśmy wysoki poziom wydajności produkcji oraz zadowalający wzrost sprzedaży . Sukcesem jest skrócenie terminu oczekiwania na grzejniki z 3 tygodni do maksymalnie 7 dniu. W branży instalacyjnej nie było wydarzenia, które można by określić jako najważniejsze. Wiele zjawisk zaś zaskoczyło, np. zanikła sezonowość sprzedaży. Nowym trendem jest zrzeszanie się polskich hurtowni w większe formy handlowe oraz tworzenie zrzeszeń wśród polskich i zachodnich producentów. Ważne jest też wydzielenie z Budmy targów instalacyjnych.

Andrzej Wodzyński, współwłaściciel firmy Ceramika Tubądzin:

Najważniejszym wydarzeniem w firmie był jubileusz – już od 10 lat Ceramika Tubądzin produkuje płytki. Poza tym nie można pominąć wzrostu produkcji, wprowadzenia nowych wzorów, otwarcia własnego salony ekspozycyjnego oraz – V już Championatu Tubądzińskiego.
Negatywny splot wielu zdarzeń ekonomicznych – głównie zaś kryzys w Rosji – spowodował podniesienie poprzeczki dla wielu firm związanych z branżą sanitarną. Wiąże się z tym rosnąca i coraz bardziej wymagająca konkurencja w branży płytek ceramicznych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA