Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

20 lat "Łazienki" - powiedzieli w 1998 roku

  • Autor: Ryneklazienek.pl, arr
  • 05 sie 2016 11:23
20 lat "Łazienki" - powiedzieli w 1998 roku
fot. Ewa Ścierzyńska, Andrzej Wodzyński

Dwadzieścia lat magazynu „Łazienka” to tysiące zapisanych przez redakcję stron, ale też niezliczone wypowiedzi, komentarze i opinie reprezentantów polskiej branży łazienkowej. Prezentujemy wybrane. Zaczynamy od roku 1998.

REKLAMA

Bez fachowej wiedzy przedstawicieli branży ( i chęci dzielenia się nią)  – prezesów i dyrektorów firm, ale też specjalistów od marketingu czy technologów produkcji -  nasza praca nie byłaby możliwa. Prezentujemy wybrane fragmenty wypowiedzi, które ukazały się na naszych łamach w przeciągu ostatnich dwóch dekad.

Zaczynamy od podsumowania roku - komentarze przedstawicieli branży z tego cyklu to długa tradycja magazynu „Łazienka”. O roku 1998 mówili m.in.:

Ewa Ścierzyńska, wtedy dyrektor handlowy w firmie Instal Projekt:

Cały rok obfitował w nagrody oraz wyróżnienia, stał też pod znakiem nowości oraz otwierania kolejnych rynków zbytu. Poza tym osiągnęliśmy wysoki poziom wydajności produkcji oraz zadowalający wzrost sprzedaży . Sukcesem jest skrócenie terminu oczekiwania na grzejniki z 3 tygodni do maksymalnie 7 dniu. W branży instalacyjnej nie było wydarzenia, które można by określić jako najważniejsze. Wiele zjawisk zaś zaskoczyło, np. zanikła sezonowość sprzedaży. Nowym trendem jest zrzeszanie się polskich hurtowni w większe formy handlowe oraz tworzenie zrzeszeń wśród polskich i zachodnich producentów. Ważne jest też wydzielenie z Budmy targów instalacyjnych.

Andrzej Wodzyński, współwłaściciel firmy Ceramika Tubądzin:

Najważniejszym wydarzeniem w firmie był jubileusz – już od 10 lat Ceramika Tubądzin produkuje płytki. Poza tym nie można pominąć wzrostu produkcji, wprowadzenia nowych wzorów, otwarcia własnego salony ekspozycyjnego oraz – V już Championatu Tubądzińskiego.
Negatywny splot wielu zdarzeń ekonomicznych – głównie zaś kryzys w Rosji – spowodował podniesienie poprzeczki dla wielu firm związanych z branżą sanitarną. Wiąże się z tym rosnąca i coraz bardziej wymagająca konkurencja w branży płytek ceramicznych.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA