Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 13 gru 2018 08:00
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams, product manager w firmie Deante
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych
Ada Sadura-Williams z Deante mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych

Ada Sadura-Williams, product manager w firmie Deante, mówi o znaczeniu marki na rynku akcesoriów łazienkowych. Nasza ekspertka odpowiada także jakiego rodzaju akcesoriów łazienkowych najczęściej poszukują konsumenci.

REKLAMA

Produkt markowy oznacza wysoką jakość, choćby wyrażoną bezpośrednio przez gwarancję producenta. Ta pewność jest dla klientów bardzo istotna. Ważne jest także, że akcesoria pochodzące z jednej kolekcji są spójne stylistycznie, dzięki czemu pomogą zachować wizualny ład w pomieszczeniu i będą klamrą łączącą poszczególne elementy wystroju. Wachlarz wzorów i kolorów akcesoriów łazienkowych jest bardzo szeroki.

Z jednej strony są klienci szukający elementów dyskretnych, np. stalowych, które wizualnie wtopią się we wnętrze łazienki i nie podyktują swoim wzorem czy kolorem stylu całego pomieszczenia. Drugą dużą grupę stanowią klienci, którzy szukają wyrazistych elementów łazienkowych, których zadaniem będzie zaznaczenie charakteru łazienki. Idąc w tym kierunku oraz czerpiąc z coraz bardziej popularnego stylu postindustrialnego, Deante wprowadza właśnie na rynek akcesoria w kolorze matowoczarnym.

Czytaj także: [Fotorelacja] Poznaj łazienkowych zwycięzców konkursu Dobry Design 2019


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA