Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Agata Gorysz (Kludi) o roku 2017

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 15 sty 2018 08:23
Agata Gorysz (Kludi) o roku 2017
Agatę Gorysz, Szefowa Marketingu Kludi

Zapytaliśmy Agatę Gorysz, Szefową Marketingu Kludi, które wydarzenia minionego roku były najistotniejsze dla firmy. Oto co nam powiedziała.

REKLAMA

 –  Rok 2017 to dla nas czas pełen wyzwań i nowych, ciekawych doświadczeń. Bez wątpienia najistotniejszą zmianą był rebranding marki Kludi. Wprowadziliśmy nowy logotyp oraz hasło „Water in Perfection”, które podkreśla długą tradycję i bogate doświadczenie naszej firmy  –   mówiła Agata Gorysz.

 –  W marcu 2017 miało miejsce najważniejsze wydarzenie marketingowe w branży - targi ISH we Frankfurcie, gdzie promowaliśmy nowości, przede wszystkim serię baterii łazienkowych Kludi Ameo. Ta seria spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem i uznaniem w branży, co potwierdzają najważniejsze wyróżnienia i nagrody, m. im. prestiżowa Red Dot Award  –  dodała Szefowa Marketingu producenta armatury.

 –  Kolejnym ważnym wydarzeniem ubiegłego roku był jubileusz 25-lecia marki Kludi w Polsce. Z satysfakcją wspominaliśmy minione lata, tym bardziej, że firma Kludi była pierwszą zachodnią spółką z branży sanitarnej w kraju  –  zaznaczała Agata Gorysz.

Czytaj także: Jak wykorzystywać social media? [rozmowa z Michałem Dmitrowiczem]


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA