REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Agata Gorysz (Kludi) o roku 2017

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 15 sty 2018 08:23
Agata Gorysz (Kludi) o roku 2017
Agatę Gorysz, Szefowa Marketingu Kludi

Zapytaliśmy Agatę Gorysz, Szefową Marketingu Kludi, które wydarzenia minionego roku były najistotniejsze dla firmy. Oto co nam powiedziała.

REKLAMA

 –  Rok 2017 to dla nas czas pełen wyzwań i nowych, ciekawych doświadczeń. Bez wątpienia najistotniejszą zmianą był rebranding marki Kludi. Wprowadziliśmy nowy logotyp oraz hasło „Water in Perfection”, które podkreśla długą tradycję i bogate doświadczenie naszej firmy  –   mówiła Agata Gorysz.

 –  W marcu 2017 miało miejsce najważniejsze wydarzenie marketingowe w branży - targi ISH we Frankfurcie, gdzie promowaliśmy nowości, przede wszystkim serię baterii łazienkowych Kludi Ameo. Ta seria spotkała się z olbrzymim zainteresowaniem i uznaniem w branży, co potwierdzają najważniejsze wyróżnienia i nagrody, m. im. prestiżowa Red Dot Award  –  dodała Szefowa Marketingu producenta armatury.

 –  Kolejnym ważnym wydarzeniem ubiegłego roku był jubileusz 25-lecia marki Kludi w Polsce. Z satysfakcją wspominaliśmy minione lata, tym bardziej, że firma Kludi była pierwszą zachodnią spółką z branży sanitarnej w kraju  –  zaznaczała Agata Gorysz.

Czytaj także: Jak wykorzystywać social media? [rozmowa z Michałem Dmitrowiczem]


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA