Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Agnieszka Lepieszo, kierownik działu marketingu w Polcolorit S.A.

Agnieszka Lepieszo, kierownik działu marketingu w Polcolorit S.A., podsumowuje tegoroczne targi Cersaie i udział swojej firmy w tej imprezie.

REKLAMA

Spółka Polcolorit jako jedna z trzech polskich fabryk z segmentu płytek ceramicznych zaprezentowała swoją najnowszą ofertę produktów na Międzynarodowych Targach Ceramiki i Wyposażenia Łazienek, które odbyły się w dniach 22-26.09.14 w Bolonii. Nasza firma uczestniczyła w tym jakże ważnym i prestiżowym wydarzeniu już po raz dziewiąty. Tegoroczne targi pokazały, że z roku na rok poszerza się grono wystawców oraz zwiedzających z krajów spoza Europy.

Naszym priorytetowym celem uczestnictwa w targach było zapoznanie odbiorców z najnowszymi pomysłami i trendami na nadchodzący sezon. To także okazja dla producentów do spotkań z klientami i zebrania ich opinii na temat wytyczanych przez nich trendów w branży ceramicznej.

W tym roku naszą wystawę odwiedziło liczne grono zwiedzających. Dopisali klienci z Polski, a także z krajów Europy Wschodniej. Pomimo aktualnej sytuacji politycznej związanej z kryzysem na Ukrainie, nie zawiedli nas nasi klienci z Rosji, Białorusi, Kazachstanu, Turkmenistanu, Ukrainy oraz Gruzji. Przygotowana oferta dedykowana na rynki wschodnie, zyskała uznanie w oczach naszych klientów.

Nasze stoisko zostało bardzo dobrze ocenione przez klientów i zwiedzających. W zabudowie postawiliśmy na prostotę i minimalizm. Na stoisku przewagę bieli przełamaliśmy żywą fuksją co podkreśliło nowoczesny design.

Bardzo wysokie oceny zebrały nasze topowe kolekcje Elixir oraz Art z dekoracjami drukowanymi cyfrowo. Najczęściej fotografowanym dekorem w kolekcji Art był dekor o nazwie Vela - obraz żaglowca składającego się z 15 elementów płytki w formacie 250x500.

Klienci docenili też zaprezentowaną nową ofertę płytek gresowych, podłogowych drukowanych cyfrowo. Ciekawa grafika i dobrze dobrana kolorystyka kolekcji Agat zyskała największe grono zwolenników. Równie wysoko zostały ocenione kolekcja Elba i Metro w formatach 594x594.

Oprócz najnowszych kolekcji na naszym stoisku można było zobaczyć nowe dekoracje, które uzupełniły naszą aktualną ofertę handlową. Dużym zainteresowaniem cieszył się nowy dekor do kolekcji Loft. Ciekawa grafika koła na płytce z metalicznym połyskiem zwracała uwagę zwiedzających.

Podsumowując tegoroczne targi Cersaie, można śmiało stwierdzić, że w dalszym ciągu utrzymuje się wszechobecny motyw płytek nawiązujący swoim wyglądam do struktury drewna, cementu i kamienia. 

Obserwujemy coraz większe formaty płytek (150cmx300cm, 150cmx150cm) oraz znaczne ich grubości dochodzące do 3cm. Zwiedzając stoiska innych producentów ceramiki, można stwierdzić, że dominującą kolorystyką płytek są odcienie szarości oraz naturalne kolory ziemi. Można było również zauważyć dużą gamę płytek strukturalnych, a także ponadczasowe wzory kwiatowe.

Zakończone 26 września targi Cersaie 2014 zaliczamy do jednych z najbardziej udanych w historii naszej Firmy.

- Agnieszka Lepieszo, Kierownik Działu Marketingu w spółce Polcolorit


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA