Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aleksandra Ornowska, Oristo o trendach wzorniczych, dominujących w meblach łazienkowych

  • Autor: Urszula Tatur
  • 01 sie 2019 11:40
Aleksandra Ornowska, Oristo o trendach wzorniczych, dominujących w meblach łazienkowych
Aleksandra Ornowska, ekspert Oristo

Aleksandra Ornowska, ekspert Oristo podkreśla, że "gust polskiego klienta jest nowoczesny w tym sensie, że klienci wybierają nowoczesną stylistykę. Ale jednocześnie mocno konserwatywny, ponieważ niewielu decyduje się eksperymentować przy doborze mebli. Klienci poszukują raczej rozwiązań neutralnych stylistycznie, lekkiego urozmaicenia poszukując w detalach".

REKLAMA

W zakresie koloru nadal dominuje wykończenie w białym połysku. Wiele o nim można powiedzieć na plus – podkreśla wrażenie czystości, sprzyja optycznemu powiększaniu, przeważnie zbyt małej łazienki.

Nie jest już też synonimem mebli najtańszych – można spotkać ofertę zaawansowanych wzorniczo kolekcji w całości lub większości wykończonych w tym właśnie kolorze. Inne popularne kolory – podobnie jak w przypadku mebli kuchennych, które często mają wiele z łazienkowymi wspólnego to grafity, beże, szarości. Widocznym trendem jest stopniowe ograniczanie oferty dekorów drewna oraz ich imitacji.

Jeżeli chodzi o kształty czy konfiguracje – dominują rozwiązania w stylistyce nowoczesnej, pozbawionej nadmiaru zdobnictwa i prostej. Elementem charakterystycznym, który odróżnia polski rynek mebli łazienkowych od np. niemieckiego, jest przywiązanie klientów do wyraźnego, masywnego optycznie i zdecydowanego detalu. Najczęściej ma on postać uchwytu, urozmaicającego kompozycję bryły mebla.

Podsumowując – gust polskiego klienta jest nowoczesny w tym sensie, że klienci wybierają nowoczesną stylistykę. Ale jednocześnie mocno konserwatywny, ponieważ niewielu decyduje się eksperymentować przy doborze mebli. Klienci poszukują raczej rozwiązań neutralnych stylistycznie, lekkiego urozmaicenia poszukując w detalach takich jak np. uchwyty.

Czytaj także: Meble łazienkowe "szyte na miarę"


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA