Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Amadeusz Kowalski, Ceramika Tubądzin: Sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu

  • Autor: Redakcja Ryneklazienek.pl
  • 14 sty 2020 16:33
Amadeusz Kowalski, Ceramika Tubądzin: Sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu
Amadeusz Kowalski, Ceramika Tubądzin: Sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu
Amadeusz Kowalski, Ceramika Tubądzin: Sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu
Amadeusz Kowalski, Ceramika Tubądzin: Sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu

Rok 2019 był niezwykły pod kątem liczby premierowych kolekcji wprowadzonych na rynek, ciągłego unowocześniania linii produkcyjnej, nowych kontaktów biznesowych na świecie i współpracy z architektami, partnerami handlowymi i glazurnikami - podsumowuje ubiegły rok wiceprezes zarządu Ceramiki Tubądzin.

REKLAMA

Grupa Tubądzin wyprodukowała w mijającym roku ok 13 mln m2 płytek i osiągnęła kilkuprocentową zwyżkę przychodów . Tubądzin wzmocnił swoją obecność na wielu rynkach eksportowych, a na polskim umocnił pozycję lidera w designie, tworząc jednocześnie w sklepach i showroomach w całym kraju unikalne strefy home. Firma poszerza możliwości wykorzystania swoich produktów, nawiązując nowe kooperacje (przykładem współpraca z producentem mebli ernersrust i wykorzystanie płytek jako okładzin meblowych). Z kolei p łytki polerowane cieszyły się w ostatnich latach tak ogromnym powodzeniem, że firma postanowiła wybudować drugą, najnowocześniejszą w kraju linię polerską oraz towarzyszącą jej oczyszczalnie wody.

Po ponad 35 latach działania firmy wiemy, że sama sprzedaż płytek ceramicznych nie wystarczy do osiągnięcia sukcesu - mówi Amadeusz Kowalski, wiceprezes zarządu Ceramiki Tubądzin. - Chcę myśleć o naszej działalności w kategorii zaspokajania potrzeb związanych z pięknem, ciepłem, przytulnym domem, ale i eleganckich przestrzeniach biurowych czy hotelowych, w których chce się przebywać. Nasi klienci są dla nas nieustającym źródłem inspiracji, nie odwrotnie. Śledząc trendy wiemy co jest modne i zawsze staramy się tę modę o jeden krok wyprzedzić, zaskakiwać, proponować. Wiemy, że klienci doceniają nasze starania o to by dostarczać im ponadczasowe, piękne, ekologiczne produkty najlepszej, światowej jakości. Rok 2019 był niezwykły pod kątem ilości premierowych kolekcji wprowadzonych na rynek, ciągłego unowocześniania linii produkcyjnej, nowych kontaktów biznesowych na świecie i współpracy z architektami, partnerami handlowymi i glazurnikami. Intensywnie angażowaliśmy się także w życie naszej lokalnej społeczności.

Swoje nowe kolekcje Ceramika Tubądzin prezentowała w tym roku przede wszystkim na targach cersaie w Bolonii na stoisku o powierzchni 200 m2 - było to 40 propozycji nowych wzorów, wśród których znalazło się ponad 20 propozycji dla płytek wielkoformatowych, w tym nowe kreacje Macieja Zienia (Specchio Carrara, Black Pulpis, Amber Vein). Do produkcji wdrożono m.in. 12 nowych kolekcji w formatach 30x60 dla Marki Tubądzin i 14 kolekcji dla marki Domino. Na rynek wprowadzono także m.in. kolekcję Doroty Koziary Cielo e Terra. W 2020 r. wprowadzone zostaną nowe mozaiki uzupełniające tą kolekcję. 

W styczniu 2019 roku Grupa Tubądzin pokazywała swoje nowości na 4 Design Days w Katowicach, gdzie pojawi się także w 2020 r., by następnie zaprezentować je poza granicami naszego kraju. Tubądzin Design Days, cykliczna impreza, dedykowana architektom i projektantom zawitała w marcu do stolicy Mołdawii – po edycjach na Słowacji, w Kazachstanie i na Ukrainie. Następnie przedstawiciele firmy wyruszyli do Miami, zaprezentować kolekcje na targach Coverings 2019 na Florydzie. W kwietniu zaś Tubądzin Arena Design – pierwsza edycja międzynarodowych spotkań architektów, odbyła się podczas Targów Construma w Budapeszcie. Druga edycja imprezy zawitała do Lwowa w czerwcu i znalazła się w programie Międzynarodowego Festiwalu Architektury i Sztuki VEZHA. Na przełomie czerwca i lipca, przyszedł czas na ukraińską stolicę, gdzie odbył się Festiwal Architektury Prostoneba w Kijowie. We wrześniu 2019 roku w mieście Żylina, Grupa Tubądzin, wraz ze swoim słowackim partnerem, firmą Ingema, otworzyła z kolei 700-metrowy showroom, w którym przeważającą cześć ekspozycji zajmują płytki Tubądzin.  Nowy salon firmowy o powierzchni 350 m2 powstał też w Ałmaty, dawnej stolicy Kazachstanu.

4 Design Days 2020: ikony designu, najwięksi architekci, projektanci, producenci, deweloperzy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. Już 6-9 lutego 2020 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach.
Zarejestruj się!


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA