Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Amadeusz Kowalski z Grupy Tubądzin odpowiada dlaczego warto być na 4 Design Days

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 02 marz 2018 09:22
Amadeusz Kowalski z Grupy Tubądzin odpowiada dlaczego warto być na 4 Design Days
Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin

Amadeusz Kowalski, wiceprezes Grupy Tubądzin odpowiada o udziale tej firmy na targach 4 Design Days. Dlaczego warto uczestniczyć na 4DD i co można osiągnąć?

REKLAMA

Redakcja: Grupa Tubądzin zdecydowała się na wzięcie udziału w 4DD – miała własne stoisko, a jej eksperci brali udział w panelach dyskusyjnych. Czy i dlaczego warto brać czynny udział w tego rodzaju Imprezy, które nie są stricte związane z branżą łazienkową?

Amadeusz Kowalski: Ceramika Tubądzin oferuje produkty, które mogą być wykorzystywane w każdej przestrzeni domu, nie tylko w łazience. Dodatkowo, od początku 2017 r. oferujemy także wielkoformatowe płyty, które mogą być montowane na elewacjach budynków, a także wykorzystywane jako okładzina mebli czy blatów, a więc nasza obecność na 4 Design Days jest w pełni uzasadniona. Szczególnie, że jest to miejsce, w którym rozmawiamy o inspiracjach i trendach w architekturze i designie. A są to dziedziny, do których przywiązujemy szczególną wagę. Wzornictwo i jakość naszych produktów są dla nas nierozerwalnym i równoważnym elementem oferty. Kreujemy trendy na polskim rynku płytek ceramicznych – jako pierwsi w kraju zaprosiliśmy do współpracy słynnego projektanta mody Macieja Zienia oraz wielu innych wspaniałych designerów czy projektantów. Ponadto jako jedyni w Polsce produkujemy płyty sięgające swoim rozmiarem 120 x 240 cm. Podczas targów chcieliśmy zaprezentować nasze nowości z oferty m.in. kolekcję Industrio – płyty barwione w masie, a także szerzej zapoznać odwiedzających z pozostałymi produktami firmy. Uczestniczyliśmy w inspirujących dyskusjach o roli architektury i wzornictwa, a także rozmawialiśmy o budowaniu tkanki miejskiej przyjaznej mieszkańcom.

R: Podczas 4DD były dni otwarte oraz dni dla profesjonalistów. Do kogo głównie kierowaliście swoją ofertę na stoisku?

AK: Naszą ofertę kierujemy zarówno do profesjonalistów, jak i osób prywatnych planujących remont własnego "M". Nasze stoisko chętnie odwiedzali architekci i projektanci, a także inwestorzy i deweloperzy, którzy mają wpływ na ostateczny wygląd inwestycji, zarówno indywidualnych jak i instytucjonalnych. Zależało nam na zapoznaniu ich z właściwościami i zaletami wielkoformatowych płyt. Dodatkowo, wymiana opinii i doświadczeń była dla nas niezwykle cennym aspektem, ponieważ tworząc nasze produkty zawsze wsłuchujemy się w potrzeby naszych odbiorców.

R: Jakich rezultatów oczekuje Grupa Tubądzin związanych z udziałem w 4DD?

AK: Przede wszystkim cieszymy się, że udało nam się zapoznać zwiedzających z aktualną ofertą i dotrzeć z prezentacją produktów do szerokiego grona odbiorców. Cenimy sobie bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Jakie mamy oczekiwania? Liczymy na to, że nasze płytki zyskały kolejnych zwolenników i że będą chętnie wykorzystywane w przestrzeniach, zarówno prywatnych, jak i publicznych.

Czytaj także: Rozpoczęło się głosowanie Łazienka – Wybór roku 2018!


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA