Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi, co musi się znaleźć w profesjonalnym showroomie łazienkowym

  • Autor: Radosław Zieniewicz
  • 20 lis 2018 15:06
Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi, co musi się znaleźć w profesjonalnym showroomie łazienkowym
Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin
Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi, co musi się znaleźć w profesjonalnym showroomie łazienkowym
Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi, co musi się znaleźć w profesjonalnym showroomie łazienkowym
Andrzej Ramel z Grupy Tubądzin mówi, co musi się znaleźć w profesjonalnym showroomie łazienkowym

Andrzej Ramel, członek zarządu Grupy Tubądzin opowiada, czym powinien wyróżniać się profesjonalny showroom łazienkowy na przykładzie salonu firmowego Grupy Tubądzin, który możemy odwiedzić w Sieradzu.

REKLAMA

Grupa Tubądzin, chcąc ułatwić trudną sztukę wyboru płytek, stawia na inspirowanie. To najważniejsza funkcja showroomów łazienkowych, które tworzymy razem z naszymi partnerami handlowymi.

Budując je wykorzystujemy różne formy ekspozycji produktów – od aranżacji tzw. boxów, przez dedykowane ekspozytory, aż po „Wirtualną Łazienkę” – multimedialny ekspozytor, pozwalający na zwizualizowanie wybranej kolekcji w przygotowanych schematach pomieszczeń w bardzo łatwy i intuicyjny sposób.

Dzięki zastosowaniu w salonie kilku różnych rozwiązań, klient może wybrać najlepszą i najwygodniejszą dla siebie drogę do poznania produktów. To bardzo istotny wyróżnik showroomów współtworzonych przez naszą firmę.

Czytaj także: Poznaj łazienkowych zwycięzców Archiproducts Design Awards 2018

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, w czerwcu tego roku poszliśmy o krok dalej, tworząc w naszym salonie firmowym w Sieradzu strefę „Home”. Na powierzchni 140 m2 znalazły się wszystkie najważniejsze pomieszczenia tj. łazienka, kuchnia, jadalnia, salon, sypialnia czy garderoba.

To pełnowymiarowe przestrzenie domowe, w których zastosowaliśmy nowatorskie rozwiązania aranżacyjne. Zadbaliśmy również o detale, takie jak muzyka, multimedialne impresje, czy zapach podkreślający charakter marki i oferowanych produktów.

Dzięki temu odwiedzający mogą przekonać się, jak produkty Tubądzina prezentują się w konkretnej przestrzeni. Także tej mniej oczywistej, ponieważ nasze wielkoformatowe płyty i gresy barwione w masie znajdują zastosowanie również jako fronty mebli, blaty stołów czy zabudowa szaf i drzwi. W przyszłości strefy „Home” chcemy tworzyć także w naszych salonach partnerskich.

Projektując showroom łazienkowy nie powinniśmy także zapominać o architektach i projektantach. W naszym salonie firmowym w Sieradzu dedykowana jest im jedna z czterech stref. Znalazły się w niej wzorcownia oraz przestrzeń szkoleniowa. Całość dopełnia stół konferencyjny o atrakcyjnej dla oka bryle, wykonany z wielkoformatowych płyt Monolith Pietrasanta.

Zastosowane w showroomach łazienkowych rozwiązania powinny służyć przede wszystkim inspirowaniu i pomaganiu w przyjemnej, aczkolwiek trudnej decyzji zakupowej. Z naszego punktu widzenia niezwykle istotne jest umożliwienie klientom obrania najwygodniejszej dla siebie ścieżki wyboru, stąd wyróżnikiem showroomów, które tworzymy są zarówno nowoczesne, multimedialne rozwiązania, jak również realne wnętrza i profesjonalna obsługa.

Na koniec warto także wspomnieć o innowacyjnym zastosowaniu naszych wielkoformatowych płyt. Zdobią one elewację budynku łódzkiej kamienicy przy ulicy Więckowskiego 4, co dla naszych klientów jest dowodem na to, że świetnie sprawdzają się także na zewnątrz.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA