Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aneta Dziedzina, Grupa Armatura: Brief projektowy nie może pozostawiać wątpliwości co do naszych oczekiwań

  • Autor: Anna Raducha-Romanowicz
  • 06 maj 2016 11:00
Aneta Dziedzina, Grupa Armatura: Brief projektowy nie może pozostawiać wątpliwości co do naszych oczekiwań
Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura

O tym jak w Grupie Armatura przebiega proces wdrażania nowych produktów i przygotowywania briefu projektowego mówi Aneta Dziedzina, szefowa marketingu.

REKLAMA

Proces projektowania nowych produktów poprzedzony jest szczegółowymi badaniami rynku, uwzględniającymi dotychczasowe wybory konsumentów, ich preferencje i wymagania, a także trendy w zakresie technologii, wzornictwa czy doboru materiałów. Na podstawie wyników takiej wielowarstwowej analizy określane są podstawowe założenia projektu – kwestie ergonomiczne, pożądana estetyka czy półka cenowa nowego projektu.

Parametry uwzględnione w briefie są o tyle istotne, że pozwalają na dokładne określenie, jakiego rodzaju produkt spełni wymagania klientów, jednocześnie dopasowując się do standardów rynku. Stworzenie briefu jest więc swego rodzaju pomocą w uporządkowaniu prac związanych z projektowaniem nowego modelu wyposażenia, stworzeniem prototypów i wdrożeniem do produkcji.

Podstawowymi elementami, których nie powinno zabraknąć w briefe są: estetyka nowego produktu, ergonomia i rozwiązania technologiczne oraz półka cenowa. Przygotowanie wytycznych, rozpoczynając od kwestii podstawowych – określenia specyfiki produktu, np. „kolekcja baterii łazienkowych”, rozrysowania kształtu kolekcji, po doprecyzowanie charakteru całej linii, stanowi ułatwienie zarówno dla projektanta, który zna kierunek, w którym powinien podążać, jak i producenta, który zyskuje pewność, że otrzyma produkt jakiego potrzebuje rynek.

Podstawowym założeniem jest, aby brief nie pozostawiał wątpliwości co do oczekiwań producenta. Powinien być skonstruowany tak, aby określał najważniejsze z punktu widzenia procesu projektowego wytyczne, które ułatwią stworzenie spójnego koncepcyjnie i mającego szansę odnieść rynkowy sukces produktu. To w gestii producenta pozostaje decyzja jak szczegółowo określi wymagania i preferencje.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA