Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura

Szef marketingu Grupy Armatura komentuje przejęcie przez Grupę kontroli nad firmą Aquaform.

REKLAMA

Początek 2015 roku to dla Grupy Armatura czas intensywnej pracy i podejmowania nowych wyzwań. Pomyślna finalizacja procesu przejęcia Grupy Aquaform stanowi kolejny ważny etap w kształtowaniu oferty firmy, który pozwoli zaproponować naszym Klientom kompleksowy pakiet rozwiązań łazienkowych.

Analizowanie preferencji i wyborów zakupowych konsumentów oraz kierunków rozwoju rynku stanowi istotny aspekt naszej działalności. Decyzja dotycząca przejęcia Grupy Aquaform, a tym samym – wzbogacenia oferty o nowe segmenty produktów była więc naturalnym krokiem w procesie udoskonalania pakietu proponowanych rozwiązań i dostosowywania ich do potrzeb Klientów.

Dotychczas oferta Grupy Armatura obejmowała cztery segmenty produktów. Wiodącym jest armatura sanitarna, której tradycja wytwarzania sięga 1922 r. Dalszy rozwój struktur firmy pozwolił na wprowadzenie do oferty kolejnych grup produktów – armatury wodnej i gazowej oraz grzejników i armatury c.o. W 2012 roku w wyniku pomyślnego przejęcia Zakładów Wyrobów Sanitarnych RADIMP, asortyment firmy został wzbogacony o kolekcje ceramiki sanitarnej oraz mebli łazienkowych.

Decyzja o przejęciu Grupy Aquaform podyktowana była przede wszystkim chęcią zwiększenia kompleksowości dotychczasowej oferty oraz umożliwieniu zakupu całościowego wyposażenia u jednego producenta, gwarantującego funkcjonalne i bezpieczne rozwiązania łazienkowe. Wierzymy, że spotka się to z zainteresowaniem naszych Klientów. Aquaform to grupa o bogatym doświadczeniu, która za priorytet uznaje wykorzystanie materiałów wysokiej jakości i wyposażenie produktów w niezawodne rozwiązania. Wpisuje się tym samym w standardy jakie przyświecają Grupie Armatura.

W efekcie przejęcia Aquaform przez Grupę Armatura, oferta firmy zostanie wzbogacona o nowe grupy produktów – kabiny prysznicowe i parawany nawannowe, wanny oraz brodziki prysznicowe. Również segment mebli łazienkowych zostanie rozszerzony o nowe kolekcje. Działania te, umożliwią zaistnienie Grupy Armatura w dotychczas nieeksploatowanych przez firmę obszarach rynku. Dotychczasowe poczynania pozwalają nam prognozować, że i tym razem okaże się to sukcesem i umocni pozycję Grupy Armatura jako lidera branży działającego na wielu płaszczyznach.

- Aneta Dziedzina, szef marketingu Grupy Armatura


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA