Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aneta Raczek, Ferro: aktywnie prowadzimy ekspansję zagraniczną

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 25 cze 2018 15:04
Aneta Raczek, Ferro: aktywnie prowadzimy ekspansję zagraniczną
Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro

Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro podsumowuje ostatni kwartał finansowy grupy Ferro oraz podkreśla, że to właśnie eksport zagraniczny jest jednym z głównych źródeł wzrostu sprzedaży w firmie.

REKLAMA

Za nami kolejny udany kwartał – wyraźnie poprawiliśmy wyniki na każdym poziomie pomimo wysokiej bazy, jaką był nadzwyczaj dobry pierwszy kwartał ubiegłego roku. Zwiększyliśmy sprzedaż na wszystkich kluczowych rynkach, w tym największym i najdojrzalszym, czyli
w Polsce.

Konsekwentnie umacniamy pozycję rynkową dzięki odpowiednio skomponowanej ofercie, dostosowanej do aktualnych oczekiwań klientów oraz poprawie sytuacji konsumenta i dobrej koniunkturze w mieszkalnictwie, choć to popyt odtworzeniowy jest głównym motorem wzrostu naszej sprzedaży.

Zgodnie ze strategią równolegle aktywnie prowadzimy ekspansję zagraniczną, która przynosi efekty w postaci solidnych dynamik wzrostu sprzedaży. Rozwój w tym tempie wymaga od nas inwestycji w kapitał obrotowy, w szczególności w odpowiednie poziomy stanów magazynowych – nie możemy pozwolić sobie na taką sytuację, że przy rosnącym popycie na armaturę sanitarną i instalacyjną nie będziemy w stanie odpowiednio zatowarować naszych kontrahentów.

Czytaj także: Aneta Raczek, Ferro: Jesteśmy zadowoleni z minionego roku pod kątem rozwoju biznesu

To dla nas bardzo ważny sygnał, że nasz rozwój i ciągłą pracę nad ofertą doceniają nie tylko klienci i kontrahenci, ale także środowisko rynku kapitałowego. W minionym kwartale odebraliśmy dwa istotne wyróżnienia: w konkursie „Giełdowa Spółka Roku” Pulsu Biznesu oraz „Transparentna Spółka 2017” Parkietu/Rzeczpospolitej i Instytutu Rachunkowości
i Podatków. Byliśmy także wśród nominowanych do statuetki „Byka i Niedźwiedzia” przyznawanej przez Parkiet. Nagrody cieszą i motywują nas do dalszej pracy nad rozwojem Grupy Ferro.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA