Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aneta Raczek, Ferro: Jesteśmy skuteczni nawet w wymagającym otoczeniu rynkowym

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 11 sie 2016 08:28
Aneta Raczek, Ferro: Jesteśmy skuteczni nawet w wymagającym otoczeniu rynkowym

W Polsce rosnący dochód rozporządzalny gospodarstw domowych powinien zachęcać do podejmowania decyzji remontowych, a to właśnie inwestycje odtworzeniowe w głównej mierze wpływają na sprzedaż naszych produktów - ocenia Prezes Zarządu Ferro.

REKLAMA

Pierwsze półrocze zakończyliśmy solidnymi wynikami finansowymi, kontynuując trend wzrostowy na wszystkich kluczowych poziomach rachunku wyników. Osiągnięte wyniki potwierdzają, że jesteśmy skuteczni biznesowo nawet w wymagającym otoczeniu rynkowym – zarówno jeśli chodzi o stronę konkurencyjną i zmiany zachodzące w strukturze handlu detalicznego, jak również pod względem zachowania kursów głównych walut, na które mamy ekspozycję. To w głównej mierze zasługa naszej konkurencyjnej i wciąż rozbudowywanej oferty, dobrych relacji z kontrahentami i silnej pozycji negocjacyjnej, a także intensyfikacji działań prosprzedażowych – przede wszystkim na rynkach zagranicznych.

W Czechach jesteśmy numerem jeden i umacniamy tę pozycję. Szacujemy, że również na Słowacji i w Rumunii jesteśmy już rynkowymi liderami, a nasz apetyt na zwiększanie udziałów nadal rośnie. Sukces rumuński chcielibyśmy powtórzyć również w Bułgarii, gdzie budujemy właśnie struktury sprzedażowe – spodziewamy się, że wkrótce rynek ten dołączy do naszych głównych kierunków sprzedaży. Z kolei w Polsce, która rozwija się stabilnie, oczekujemy pozytywnego wpływu programu 500+ - rosnący dochód rozporządzalny gospodarstw domowych powinien zachęcać do podejmowania decyzji remontowych, a to właśnie inwestycje odtworzeniowe w głównej mierze wpływają na sprzedaż naszych produktów.

Analizujemy również pod kątem dalszego rozwoju kolejne rynki zagraniczne – bierzemy pod uwagę zarówno rozwój organiczny, jak i przejęcia. Naszą siłą jest dobry produkt
w konkurencyjnej cenie, skuteczne działania marketingowe i efektywna dystrybucja.

- Aneta Raczek, Prezes Zarządu FERRO


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie

Komentarze

  • Pani Prezes Szanowna! Jak zatwierdzono Panią na nową kadencję to trzeba nowymi pomysłami błysnąć i nie czekać na powiększenie zbytu swoich produktów i dochodów licząc tylko na tych co już w dochodach niezłych siedzą bo w większości ta grupa odbiorców jest ciągle zbyt mała. Trzeba pomyśleć również o tych którzy w ruderach mieszkają z okresu wczesnego socjalizmu a zamiast dochodów na miarę XXI wieku w długach toną przerzucając ten stan na następne pokolenia. Nauka wychodzi do nas i prosi o podtrzymanie swoich efektów dla każdego sposobem równoważnym. Pomoc i miłosierdzie trzeba okazać tym ludziom którzy często nie z własnej winy w tarapaty finansowe popadli. Przejąć należy te zobowiązania a ludziom dać pracę która wzmocni Pani Ferro sposobem powiązanej współpracy. Jest to również sposób na obniżanie sukcesywne długu publicznego i branie go pod kontrolę w prawidłowych inwestycyjnych i użytecznych obrotach.
    • _gost, 2016-08-11 17:21:37

REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA