Klauzula informacyjna

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd Publikator Sp. z o.o.

REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Aneta Raczek, Ferro: za nami udany początek roku na wymagającym rynku

  • Autor: Redakcja ryneklazienek.pl
  • 16 maj 2019 15:37
Aneta Raczek, Ferro: za nami udany początek roku na wymagającym rynku
Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro

Aneta Raczek, prezes zarządu Ferro komentuje udany biznesowo początek roku dla grupy Ferro i omawia bardzo dobre wyniki finansowe w 1Q 2019.

REKLAMA

Za nami udany biznesowo początek roku. Na wymagającym rynku i przy stale rosnącej bazie wyników Grupa zwiększyła przychody o ponad 10% w ujęciu rok do roku. Marża EBITDA przekroczyła 17%, co jest dla nas historycznie najwyższym i jednocześnie bardzo satysfakcjonującym poziomem, biorąc pod uwagę rosnące koszty m.in. w obszarze wynagrodzeń czy usług transportowych i wsparcia sprzedaży.

Kwartał zakończyliśmy zyskiem netto na poziomie nieznacznie niższym niż rok wcześniej – głównie za sprawą niekorzystnego wpływu różnic kursowych. Jesteśmy zadowoleni z poziomów sprzedaży osiągniętych na każdym z naszych kluczowych rynków – zarówno dojrzałych, jak Polska, jak i stosunkowo młodych, jak Węgry czy kraje bałtyckie.

Tym bardziej, że początek roku był także dla całej organizacji bardzo intensywnym okresem w związku z pracami nad strategią Grupy na lata 2019-2023, które właśnie w tym czasie weszły w kulminacyjną fazę.

Czytaj także: [SDR] Robert Skomorowski z Purmo mówi o zmieniającej się roli grzejników łazienkowych


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

REKLAMA