Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Anna Jankowska, PSSWW: Producenci też nas potrzebują

  • Autor: Ryneklazienek.pl
  • 22 lut 2016 09:32
Anna Jankowska, PSSWW: Producenci też nas potrzebują

Niezgoda na politykę cenową części producentów skłoniła przedstawicieli salonów do połączenia sił i zawiązania Polskiego Stowarzyszenia Salonów Wyposażenia Wnętrz (PSSWW). Chcą walczyć o to, co ich zdaniem będzie uczciwym traktowaniem wszystkich podmiotów działających na rynku. O zadaniach jakie stawia przed sobą Stowarzyszenie mówi Anna Jankowska, jedna z założycielek PSSWW.

REKLAMA

- W czerwcu ubiegłego roku wystosowaliście list otwarty do salonów łazienkowych zachęcający do walki o interes stacjonarnych salonów. Jaki był odzew na to wezwanie?

Anna Jankowska, członek zarządu Polskiego Stowarzyszenia Salonów Wyposażenia Wnętrz: Odzew był bardzo duży, gdyż cała branża dostrzega problem, jakim jest polityka cenowa sklepów internetowych i producentów. Ze względu na bardzo pozytywne przyjęcie pomysłu ze zrzeszeniem się właścicieli salonów wyposażenia wnętrz nie mieliśmy też większego problemu z zebraniem odpowiedniej liczby założycieli Polskiego Stowarzyszenia Salonów Wyposażenia Wnętrz (PSSWW). Liczba członków Stowarzyszenia z każdym dniem rośnie, a należą do niego te salony, które po pozytywnej weryfikacji określane są mianem fachowców w naszej branży.

- Kto kieruje organizacją i kto jest w zarządzie?

Prezesem jest Waldemar Krypa z Łukowa - autor listu otwartego rozesłanego w czerwcu do wszystkich salonów wyposażenia wnętrz w Polsce nie posiadających sklepów internetowych lub posiadających, ale prowadzących zdrową politykę cenową. Pozostali członkowie zarządu, podobnie jak pan Waldemar, są przedsiębiorcami z różnych części Polski, którzy podobnie jak reszta członków PSSWW odczuwają potrzebę wprowadzenia zmian dopasowujących nas do obecnych realiów.

- Jak wyglądał proces kształtowania się Stowarzyszenia?

Proces kształtowania ciągle trwa, dołączają do nas kolejne firmy zainteresowane ewolucją handlu tradycyjnego w takim kierunku, aby nadal był najbardziej korzystnym dla klienta.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA