Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante

O obecności w sieci Deante i konieczności monitorowania zarówno rynku tradycyjnego, jak i e-commerce, mówi Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie.

REKLAMA

Bezpośrednia sprzedaż w Internecie, prowadzona przez producentów zawsze wiąże się z ryzykiem konkurowania z poszczególnymi dystrybutorami, czy to z salonami kuchennymi i łazienkowymi, sklepami z wyposażeniem wnętrz, jak i sklepami sieciowymi DIY.

Jednakże ten kanał dystrybucji jest bardzo istotny dla każdej marki. Obecnie coraz więcej klientów nie tylko porównuje ceny w Internecie, ale też kupuje je w sieci. Ponadto, granica pomiędzy sprzedażą tradycyjną, internetową i DIY zaczyna się zacierać. Zarówno hurtownie, jak i sieci wielkopowierzchniowe oferują swój asortyment także w sieci.

Producenci muszą się zmierzyć z ważnym wyzwaniem, polegającym na monitorowaniu zarówno rynku tradycyjnego, jak i e-commerce oraz dostosowywaniu polityki handlowej do poszczególnych kanałów. To podejście powinno przynieść większe korzyści, niż konkurowanie z dystrybutorami.

Nie planujemy otwierać własnego sklepu internetowego, ponieważ od lat konsekwentnie tworzymy skuteczną sieć sprzedaży. Reprezentują nas przedstawiciele handlowi, którzy docierają bezpośrednio do dystrybutorów. Prowadzimy aktywną współpracę zarówno z marketami budowlanymi, salonami łazienkowymi i kuchennymi, jak i sklepami on-line.

Współpracujemy z dystrybutorami internetowymi, zarówno na polu sprzedażowym, jak i marketingowym. Ostatnio produkty Deante dołączyły do Strefy marek Allegro. To kolejny etap obecności firmy w sieci.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA