Partner portalu:
REKLAMA
×

Szukaj w serwisie

Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante

Rok 2013 pokazał, jak dynamicznie zmienia się struktura rynku - Anna Kowalska, zastępca dyrektora handlowego ds. marketingu w firmie Deante.

REKLAMA

Z roku na rok sytuacja tradycyjnej sprzedaży detalicznej zmienia się w stosunku do stale wzrastającej sprzedaży internetowej. Dlatego przedstawiciele tej branży poszukują nowych rozwiązań handlowo-marketingowych przy wsparciu producentów.

Można zaobserwować rozwój firm internetowych, a także wzrost ich liczby, który jest wynikiem procesu zmian zachodzących wśród punktów sprzedaży rynku tradycyjnego.

Warto podkreślić, że w roku 2013 również sieci marketów budowlanych przestały promować wyłącznie swoje placówki stacjonarne, odsyłając tym samym potencjalnych klientów na swoje strony internetowe. Z analiz firmy Deante wynika, że w roku 2013, w stosunku do lat poprzednich, rynek internetowy i marketowy wzrósł kosztem rynku tradycyjnego.


REKLAMA


Rekomendowane dla Ciebie


REKLAMA

Newsletter

Najciekawsze artykuły z naszego serwisu codziennie w Twojej skrzynce
REKLAMA